Gå til innhold

Forbedret Fable til PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noe av de verste skjermbilder jeg har sett, er dette laget for commodore 64?

Man må jo forvente seg skikkelig grafikk nå som vi er i 2005. Dette ser jo helt tegneserie ut!

Håper virkelig at du snakker ironi nå. Hvis ikke, kan ikke du være noe oppdatert på spill-fronten akkurat. For det første er grafikken i Fable ganske bra. For det andre blir grafikkmotorene i spill bare bedre og bedre.

Lenke til kommentar

WOOOT, WOHOOOOOO!!!!!!!! :D

 

Fable til PC, genialt. Med tanke på at Lionhead har titler som Black & White bak seg, og at samme folka sto bak Theme Hospital og Dungeon Keeper, blir vel en faktor til at dette spillet blir bra.

 

Tror nok hvis spillet var kort til Xbox, så har de lært, og legger til mer underholdning i spillet.

 

Jeg ser i alle fall frem til dette spillet. Det har vært heller smålig med gode rollespill i det siste, med tanke på at Sacred var ikke akkurat det beste (tenker SP RPG spill, ikke Online slik som WOW og GW), og at verken Dragon Age eller NWN2 er kommet (sistnevnet kommer i 2006 en gang).

 

Nei, jeg ser seriøst frem til dette spillet og gleder meg vilt til det kommer.

Lenke til kommentar
noe av de verste skjermbilder jeg har sett, er dette laget for commodore 64?

Man må jo forvente seg skikkelig grafikk nå som vi er i 2005. Dette ser jo helt tegneserie ut!

Håper virkelig at du snakker ironi nå. Hvis ikke, kan ikke du være noe oppdatert på spill-fronten akkurat. For det første er grafikken i Fable ganske bra. For det andre blir grafikkmotorene i spill bare bedre og bedre.

Har du sett hl2? eller FarCry? +at det fins en haug med spill som er opptil 2 og 3 år gamle som har bedre grafikk enn det disse skjermbildene viser. F.eks TES3:Morrowind (4 år gammel grafikk)

 

Har du sett skjermbilder til TES4:Oblivion? Fable kan jo ikke forventes til å bli en seriøs utfordrer hvis disse skjermbildene er ekte!

Lenke til kommentar
noe av de verste skjermbilder jeg har sett, er dette laget for commodore 64?

Man må jo forvente seg skikkelig grafikk nå som vi er i 2005. Dette ser jo helt tegneserie ut!

Håper virkelig at du snakker ironi nå. Hvis ikke, kan ikke du være noe oppdatert på spill-fronten akkurat. For det første er grafikken i Fable ganske bra. For det andre blir grafikkmotorene i spill bare bedre og bedre.

Har du sett hl2? eller FarCry? +at det fins en haug med spill som er opptil 2 og 3 år gamle som har bedre grafikk enn det disse skjermbildene viser. F.eks TES3:Morrowind (4 år gammel grafikk)

 

Har du sett skjermbilder til TES4:Oblivion? Fable kan jo ikke forventes til å bli en seriøs utfordrer hvis disse skjermbildene er ekte!

Looks can be desiving. Grafikk er ikke alt, seriøst, det burde du skjønne. Et spill med knall grafikk er ikke ensbetydende at det er et kjempebra spill.

 

jeg synes at bildene til Fable var ganske OK jeg. Du kan nå sammenligne dem med andre spill i samme sjanger og ikke stikk over til FPS siden når du skal sammenligne grafikk. Du kan ikke sammenligne dem med HL2 og Far cry, hel annen sjanger. Skal ikke utale meg ovenfor Morrowind for det har jeg ikke sett noe fra.

 

Pluss at det finnes mange spill med bedre screens en Fable nå, ja, men jeg har sett mange spill med kjempegrafikk men som var så totalt bedritten som det går ann.

Lenke til kommentar
A8  Skrevet 12/03/2005 : 16:41

Har du sett hl2? eller FarCry? +at det fins en haug med spill som er opptil 2 og 3 år gamle som har bedre grafikk enn det disse skjermbildene viser. F.eks TES3:Morrowind (4 år gammel grafikk)

 

Har du sett skjermbilder til TES4:Oblivion? Fable kan jo ikke forventes til å bli en seriøs utfordrer hvis disse skjermbildene er ekte!

OK, her sier du bare masse tull. Man kan ikke sammenligne Fable med HL2 og Far Cry. Det er helt forskjellige spill. Ja vel, så nevn "en haug med spill" som er opptil to og tre år gamle, som har bedre grafikk enn Fable. Det bør være i samme sjanger ...Trodde ikke det, nei. :p Morrowind er ikke tre år gammelt en gang. Dessuten ser skjermbildene i Fable bedre ut enn de i Morrowind.

 

 

Bear^  Skrevet 12/03/2005 : 18:01

Looks can be desiving. Grafikk er ikke alt, seriøst, det burde du skjønne. Et spill med knall grafikk er ikke ensbetydende at det er et kjempebra spill.

 

jeg synes at bildene til Fable var ganske OK jeg. Du kan nå sammenligne dem med andre spill i samme sjanger og ikke stikk over til FPS siden når du skal sammenligne grafikk. Du kan ikke sammenligne dem med HL2 og Far cry, hel annen sjanger.

 

Enig! :thumbup:

Endret av Leet-Pete
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

det gamle spillet var dritt bra. måtte bare si det. men jeg ble så skuffa når jeg hadde klart det :(

 

men nu sitter jeg nu her og gleder meg værre en en unge på at spillet ska komme

 

spilte sammenlagt 50 timer på fable til xbox. hehe eide alle byan og hadde de beste våpnan og greier og greier. fable er uber fett

 

gir rett og slett *** i om det er dårlig grafikk.for værre andres problemer det ;)

 

*** Overdreven bruk av smiley og linjeskift fjernet av moderator - TST ***

Lenke til kommentar
A8   Skrevet 12/03/2005 : 16:41

Har du sett hl2? eller FarCry? +at det fins en haug med spill som er opptil 2 og 3 år gamle som har bedre grafikk enn det disse skjermbildene viser. F.eks TES3:Morrowind (4 år gammel grafikk)

 

Har du sett skjermbilder til TES4:Oblivion? Fable kan jo ikke forventes til å bli en seriøs utfordrer hvis disse skjermbildene er ekte!

OK, her sier du bare masse tull. Man kan ikke sammenligne Fable med HL2 og Far Cry. Det er helt forskjellige spill. Ja vel, så nevn "en haug med spill" som er opptil to og tre år gamle, som har bedre grafikk enn Fable. Det bør være i samme sjanger ...Trodde ikke det, nei. :p Morrowind er ikke tre år gammelt en gang. Dessuten ser skjermbildene i Fable bedre ut enn de i Morrowind.

 

 

Bear^   Skrevet 12/03/2005 : 18:01

Looks can be desiving. Grafikk er ikke alt, seriøst, det burde du skjønne. Et spill med knall grafikk er ikke ensbetydende at det er et kjempebra spill.

 

jeg synes at bildene til Fable var ganske OK jeg. Du kan nå sammenligne dem med andre spill i samme sjanger og ikke stikk over til FPS siden når du skal sammenligne grafikk. Du kan ikke sammenligne dem med HL2 og Far cry, hel annen sjanger.

 

Enig! :thumbup:

Enig der ja :yes::D:thumbup::w00t:

Lenke til kommentar

Om det der er in-game grafikken så blir jeg sannelig glad!

 

Grafikken virker veldig lik WC3's grafikk, altså en eventyrlig, tegneserie-aktig grafikk som ikke er alt for komplisert og ikke høyt-krevende (bedre med dårligere grafikk på et spill som går glatt enn bedre grafikk på et spill som IKKE går glatt! :) ).

 

Dessuten gleder jeg meg generelt til dette spillet.

Har sett frem til et kjempebra (altså, nært suverent) RPG helt siden siden KOTOR (KOTOR2 var veldig bra, men ikke så suverent som Gothic 1&2 og KOTOR1).

Dette kan være svaret på mitt kall! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...