Gå til innhold

Innstalering av Norton 2005


Anbefalte innlegg

Hei, siden 2005 versionen av norton endelig har kommet til Telenor bestemte jeg meg for å laste ned den, jeg slettet hele Norton 2004 og startet innstalasjons programmet.

Innstalasjons programmet startet, men fikk en feilmelding om at jeg måtte slette en Norton mappe.

Etter jeg gjorde det starter innstalasjons programmet bare, men det kommer ikke opp noe mer...virker som det stopper opp.

 

Dette skjer på 2005 og 2004 versionen nå. :cry:

 

 

Hva kan være feil?

 

 

Bilde av problemet, når den er ferdig med å loade der forsvinner bildet men ingen ting annet skjer.

post-104-1110386784_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret er ikke så godt å si, men jeg har prøvd med å trikse litt. Hadde samme problem og installerte og avinstallerte programmene en gang til. Prøv det og restart hver gang maskinen ber om det.

Eventuelt kan du jo laste ned CCleaner som tar seg av unødvendige filer og registeroppføringer. Videre er det greit å sjekke mappene der du har installert Norton. Prøv også å slette filer med tilknyttning til programmet i mappen shared

Lenke til kommentar

Jeg prøvde også å installere NIS2005 i går, men i denne versjonen er det ikke mulig å ikke installere NAV, den er dessverre integrert i NIS2005 nå.

Den kan selvsagt disables på alle tenkelige vis men NIS vil altid fortelle at noe er galt.

Den tok faktisk 2 NOD32 filer som et virusutbrudd.

Snakka med Telenor kundeservice i dag og de kunne bekrefte at dette stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...