Idioteque Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Når WoW får kritikk, spesielt på PvP siden, så begynner mange med at "Bare vent til Battlegrounds kommer, da blir alt bra." Så jeg spør, skal man virkelig måtte vente på at resten av spillet kommer i en patch? Spesielt når man betaler 110 kr i måneden. Jeg mener at WoW ikke var ferdig da de slapp det ut, battlegrounds og mye mer skulle vært i spillet da det slapp ut, altså, spillet skulle egentlig ikke vært ute enda. Dette er ikke ment for å rakke ned på WoW eller de som spiller det overhodet, sikkert mange som mener at det er et svært godt spill, og det skal de få lov å mene, men tenk på dette dere Blizzard-fanboys der ute som kommer med "Battleground-argumentet" når dere svarer på WoW-kritikk. Og, de som vil flame meg til Azeroth or beyond, gjør det gjerne.
ahdrage Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg bruker ikke argumentet "Bare vent til battlegrounds kommer" i det hele tatt. Jeg sier at jeg er stor fornøyd med spillet slik det er nå, og jeg gleder meg til battlegrounds kommer. Hva slags kritikk er det du snakker om egentlig?
ArchEnemY Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg ser på Battlegrounds som en ting som skal få folk til å bli i spillet og evt. trekke flere i begynnelsen. Sikkert mange som vil lvle litt før de entrer the Battlegrounds Syns faktisk det kan være en ganske "smart" taktikk fra Blizzards side å gjøre det på denne måte, si at det og det er planlagt i fremtiden, slik at kansje flere begynner i håp om at det kommer snart. For å være ærlig så bryr jeg meg ikke så meg om det før det kommer, blir bare mer skuffa hvis det eventluelt blir utsatt. Men dette kan vel kansje regnes som en "addon" som kommer etterhvert, slik som veldig mange spill får etterhvert som de blir utgitt. Det er ihvertfall mitt syns
likferd Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Man slipper ikke til i battlegrounds før man er nærmere level 60, så jeg bryr meg ikke stort om at det ikke har kommet ennå. Er nok en stund til jeg er level 60.
Den Polse Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Vil mene at blizzard har gitt ut "mer enn nok spill" i wow allerede. Ser ikke noe galt i at de gir det ut før battlegrounds er ferdig, da måtte vi sikkert ha ventet enda lenger.
zbegra Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Man slipper ikke til i battlegrounds før man er nærmere level 60, så jeg bryr meg ikke stort om at det ikke har kommet ennå. Er nok en stund til jeg er level 60. Det vil bli egne battlegrounds for de med lavere level. Rest assured we do not plan to restrict Battlegrounds to the highest-levels of players, so there will be more accessible Battlegrounds for lower levels. However, at least initially, only very high-level players will be able to contest the Battleground in Alterac Valley. Endret 8. mars 2005 av zbegra
Idioteque Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Jeg bruker ikke argumentet "Bare vent til battlegrounds kommer" i det hele tatt. Jeg sier at jeg er stor fornøyd med spillet slik det er nå, og jeg gleder meg til battlegrounds kommer. Hva slags kritikk er det du snakker om egentlig? Har ikke sagt at du gjør det, men er utallige diskusjoner rundt om på nettet der det blir brukt.
Omar Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Når WoW får kritikk, spesielt på PvP siden, så begynner mange med at "Bare vent til Battlegrounds kommer, da blir alt bra." Så jeg spør, skal man virkelig måtte vente på at resten av spillet kommer i en patch? Spesielt når man betaler 110 kr i måneden. Jeg mener at WoW ikke var ferdig da de slapp det ut, battlegrounds og mye mer skulle vært i spillet da det slapp ut, altså, spillet skulle egentlig ikke vært ute enda. Dette er ikke ment for å rakke ned på WoW eller de som spiller det overhodet, sikkert mange som mener at det er et svært godt spill, og det skal de få lov å mene, men tenk på dette dere Blizzard-fanboys der ute som kommer med "Battleground-argumentet" når dere svarer på WoW-kritikk. Og, de som vil flame meg til Azeroth or beyond, gjør det gjerne. Spillet er komplett sånn det er nå. Det har hele tiden vært meningen at battlegrounds skulle bli implementert senere i spillet. Det er jo ingen ting negativt med det heller, siden det er ment for folk mellom lvl 55-60. Man trenger jo til en hver tid en del spillere på lvl 55-60 for å kunne spille på battlegrouns, så det at det tar litt tid før det blir implementert er jo nesten bare positivt... Endret 8. mars 2005 av Omar
MrLee Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Slik er det med MMORPGS... "additional post-release content"... folk som klager på at spillet du betaler for blir videreutvikla etter release... please...sheesh... Endret 8. mars 2005 av MrLee
anon12234 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) jeg ser faktisk ikke fram til battlegoruns i hele tatt. kjøre katapulter osv.... kjøretøy får bli for battlefield Endret 8. mars 2005 av Henrik2k
OscarWoHA Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 jeg ser faktisk ikke fram til battlegoruns i hele tatt. kjøre katapulter osv.... kjøretøy får bli for battlefield Du har misforstått litt, tror jeg. Les Preview I og II. Siege weapons er "on the horizon", som Blizzard kaller det.
rimaX Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Folk må lære seg at mmo spill aldri blir helt ferdige på gameplay siden. Det vil altid være ett "bare vent til xxxxxx kommer, da blir alt mye bedre". Les på WoW coveret ditt og jeg kan garantere deg at det står noe sånt som "ESRB Notice: Game Experience May Change During Online Play". Det vil altid være updates som gjør ting bedre, det kan være hotfix updates som fikser litt bugs og lignende eller det kan være større updates som adder nye monsters, skills, items etc... Dette er en del av mmo spill som gjør dem spesielle, som gjør at spill opplevelsen blir lengre, du blir aldri ferdig med et mmo. For WoW kan jeg si at sansynligvis vil de adde flere levels man kan oppnå, da lvl 60 ikke akkurat er et vanskelig mår å oppnå. Dette er hvertfall noe de bør gjøre.
Whalecore Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Se på patchen som inneholder Battlegrounds som en gratis ekspansjons pakke.
Keylar Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg vil si at WoW var i god stand da det ble sluppet, har man prøvd prelude og ch1 i Lineage2 vil man fort være enig i allefall
Pjakk Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Wow er vel langt fra ferdig.. Sliter utrolig mye med lagg på serveren jeg spiller på det er us servere men folk fra usa klager også over ENORM lagg.. Maskinen min kan stå i 30sek i IF før ting er ferdig loadet.. Hjelper lite med små "greetings" hilsner fra blizzard da om at dem etterforsker saken.. En ting som også er UHYRE plagsomt er framkomstmidlene særlig når du flyr, lite gjennomtenkte flyruter er kanskje pent å se på første gangen men at dem tar store omveier hver gang blir kjedelig nå blir vel noe av det fikset i neste oppdatering men de rutene jeg så da var nok bare horde ruter :/ Det var noen små ting som gjør at det blir utrolig mye døtid på spillet for de som liker å farte litt rundt(føles ut som enda mer døtid enn det var på swg for en stund siden når shuttle var treigt)... Hunter er ganske bugga med folk som sliter med å få reviva pet'en må logge ut og så inn igjen for å få det til + at mange sliter med å få sletta pet'en.. Virker også som blizzard er litt rask på temp banne knappen folk for låst kontoen sin for noen dager uten å selv være sikker på hva dem har gjort. Det siste har vel ikke så mye med selve spillet å gjøre men tenkte jeg kunne ta med det også. Det var bare noen små ting jeg tenkte på i farta..
X672 Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 (endret) Wow er vel langt fra ferdig.. Sliter utrolig mye med lagg på serveren jeg spiller på det er us servere men folk fra usa klager også over ENORM lagg.. spiller selv på us servere (Black Rock) og har ingen problemer med lag, sist eg spilte var det ein lag på 5 timer og den varte i 10 sek. Har ikkje sett mange som klager over det heller... Endret 9. mars 2005 av X672
Pjakk Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Wow er vel langt fra ferdig.. Sliter utrolig mye med lagg på serveren jeg spiller på det er us servere men folk fra usa klager også over ENORM lagg.. spiller selv på us servere (Black Rock) og har ingen problemer med lag, sist eg spilte var det ein lag på 5 timer og den varte i 10 sek. Har ikkje sett mange som klager over det heller... Jeg spiller for det meste på shattered hand og må si at der er det ganske ille med lagg der.. Nå har vel Black Rock medium population og ikke High? det kan jo være en av tingene. Virker også som det kan være en del forskjell fra serverne siden noen av dem har hatt ekstra nede tid noen ganger for "investigation".
Tåkefyrste Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Det folk bør få inn i hodet sitt er at WoW ikke er ferdig og aldri blir det. Hvis de skulle ventet med å gitt ut spillet til alt det de har planlagt er med, så tror jeg vi måtte ha ventet mange år til. Tydeligvis er noen her ikke helt innefattet med hvordan MMORPG's fungerer. Nyt spillet, og minn dere selv på at det blir bare bedre og bedre
X672 Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Nå har vel Black Rock medium population og ikke High? det kan jo være en av tingene. Black Rock har HIGH population har som regel rundt 400-550 i ping men har veldig sjelden lag nå eg speler
GtReBra Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 WoW er vel en av de mmorpg spillene som i historien har blidt testet mest før retail. Folk som var med på starten av anarchy Online kan støtte meg i dette . Der kan vi snakke om feil. De buggsa jeg har hørt og sett er småting. Man kan bare se på BG som en gratis expantion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå