Gå til innhold

montere høytalere til skjerm?


Anbefalte innlegg

vet at dette egentlig ikke går under kabinett men tenkte dette var det lengste jeg kom, dere får heller kjefte på meg.. :dontgetit:

 

jeg har et Creative Inspire T7900 7.1 høyttaler sett til datan min (http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4290), det jeg vil er å feste venstre og høyre høytalere til skjermen.. er dette mulig? :hmm: holdt de opp der jeg vil feste dem og fant ut at lyden traff meg mye bedre.. noen som har no forslag til hvordan jeg skal få til dette?

 

mvh Red

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja jeg tenkte på dette jeg og.. ducktape og sånt, setter ikke det igjen rester etter jeg drar der av? hvis det har vært på en stund.. jeg vil hvertfall ikke ha superlim på skjermen min.. borrelås hørtes jo ganske greit ut, men greier en borrelås å holde høytalerne oppe? :S

Lenke til kommentar

Skruer da..? Om du åpner opp skjermen burde ikke det være noe problem.. Bare å skru dem fast innenifra! Eller er enkelte dobbelsidige teiper så sterke at du garantert ikke greier å få den av med bare et rykk!

Borrelås greier nok å holde dem oppe, men det er jo ikke noen ultimat løsning. Limet er det bare å pelle av! Funka fett me meg etter jeg hadde hengt opp noen plakater..

Lenke til kommentar
ja jeg tenkte på dette jeg og.. ducktape og sånt, setter ikke det igjen rester etter jeg drar der av? hvis det har vært på en stund.. jeg vil hvertfall ikke ha superlim på skjermen min.. borrelås hørtes jo ganske greit ut, men greier en borrelås å holde høytalerne oppe? :S

Det går fint ann å bruke borrelås....har brukt det selv til 5.1 annlegg.

plasserte borrelåsene med tre punkter på sattelitene og på skjermen.

Lenke til kommentar

For det første ser det harry ut fra før av med høytallere festet til skjermen, men ditt valg. Og borrelås er genialt til det meste. Du tar borrelås til den ene siden av høytalleren som skal være festet til skjermen, og den andre delen av borrelåsen til skjermen...da blir borrelåsen bortimot usynelig :)

 

Skal jeg tegne det opp for deg kanskje?

 

Tenshi

Lenke til kommentar

ok takk for tips folkens..

 

syns ikke det ser så smart ut med 3 høytalere festet til skjermen jeg heller.. men jeg sitter ikke på datan for å se kul ut, jeg vil ha mest ut av lyden ;) lyden treffer mye bedre når de sitter der :p har tenkt til å feste de andre 4 høytalerne bak meg til veggen også. så får se om dette med borrelår funker..

 

angående hvordan det ser ut med borrelås, man ser jo ikke borrelåsen når den er mellom høytalerne og skjermen, med mindre man ser etter det med vilje.. ville jeg tro ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...