Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bytte ADSL fra Telenor til ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være lurt å gå via Bredbåndsguiden, de finner beste og billigste løsning. Byttet fra telenor til bluecom (har ikke fått linje fra bluecom enda, da kontrakten med telenor går ut i april) sparte 70 kr i mnd på det, slapp å betale ekstra for ikke å ha fasttelefon, det er noen bredbåndguiden har forhandlet seg fram til. Det er verdt å kontakte dem.

 

pjonka

Lenke til kommentar
Det kan være lurt å gå via Bredbåndsguiden, de finner beste og billigste løsning. Byttet fra telenor til bluecom (har ikke fått linje fra bluecom enda, da kontrakten med telenor går ut i april) sparte 70 kr i mnd på det, slapp å betale ekstra for ikke å ha fasttelefon, det er noen bredbåndguiden har forhandlet seg fram til. Det er verdt å kontakte dem.

 

pjonka

Sendte en forespørsel til de jeg, :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt 2048 SHDSL fra dataguard.no for 549 pr mnd (samme pris som 2048/256 fra telenor).

 

Jeg får det først 17/3 så vi får se hvor bra det er.

 

Men de har også ADSL2+ opptil 25000/2500 som kan være et godt alternativ?

http://dataguard.no/?page=227&show=307&keep=259

 

Er drit lei av å sitte å vente på upload på 256kb så jeg er spent på hvordan dette blir ;)

 

Håkon

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt 2048 SHDSL fra dataguard.no for 549 pr mnd (samme pris som 2048/256 fra telenor).

 

Jeg får det først 17/3 så vi får se hvor bra det er.

 

Men de har også ADSL2+ opptil 25000/2500 som kan være et godt alternativ?

http://dataguard.no/?page=227&show=307&keep=259

 

Er drit lei av å sitte å vente på upload på 256kb så jeg er spent på hvordan dette blir ;)

 

Håkon

Er nok litt høy pris ja.

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3804272

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg ville gått for den, men vent en uke eller to først og se om det blir noen tester av den eller klager eller noe sånt... det vil jo alltid bli litt trøbbel når det er et nyoppstarta selskap. Men sett på en annen måte leverer de på telenor sitt nett, og telenor må jo nesten være de beste på kundeservice (reparering av linjer) siden de har flest sentraler og linjer osv.

 

Og så er det jo prisen da... den er jo bare herlig :love:

 

 

Og fast ip for 50 spenn i mnd ;):yes:

Lenke til kommentar

Pass på at du får med deg dette da:

Har du ikke hjemmetelefon, tilkommer kr 899,- for montør + kr 100,- per mnd.

 

Hva skal man med hjemmetelefon når man har bredbånd?? Sukk. Så jo ellers veldig lovende ut.

 

S.

 

PS: Det å åpne porter i NGT router er ikke spesiellt vanskelig. Google viser deg hvordan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...