haarod Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hadde vært fint om denne kunne blitt sticky. Hadde vært kjekt med en oversikt over de forskjellige guildsene. Hvor de spiller, Horde eller Alliance osv. Guilds: Alliance: The Black Rose, Arathor Bounty Hunters, Burning Blade Gryphon Aviators, Burning Blade Knights of Vestfold, Burning Blade The Illuminati, Burning Blade Overlords, Burning Blade Order of the White Rose, Burning Blade Knights of Hedmark, Burning Blade PoweR, Burning Blade Shadowhunters, Burning Blade Dalaran Survivors, Burning Legion Khadgars Rage, Burning Legion Raiders of the North, Daggerspine Guardians of the Light, Daggerspine Brothers of Destruction, Deathwing Exiles, Emerald Dream The Axemen, Ravencrest United, Ravencrest Minions of Mithril, Silvermoon Eyes of Elune, Silvermoon Sinners, Silvermoon Burning Pigs, Silvermoon Band of Bones, Silvermoon The Knights who say NI, Silvermoon RaZoR, Skullcrusher Discombolated Warriors, Stormreaver The Enigma Order, Stormreaver Peace Keepers, Stormscale Avalon, Warsong Horde: Legion of Kalimdor, Arathor Dark Legends, Burning Blade Apocalypse Dudes, Burning Blade Protectors of Kalimdor, Burning Blade The Beaver Foundation, Burning Blade The Undead Horde, Burning Blade (kun UD) My mom is your stepdad, Burning Blade Council of Seven, Burning Blade Raiders of Kalimdor, Burning Blade Pure Bloods, Daggerspine Core, Daggerspine Northern Raid Party, Draenor Horizon, Dragonmaw Arctic Vikings, Emerald Dream Tear, Ravencrest Sun, Ravencrest Mighty Bluffs, Runetotem Something Wicked, Silvermoon The Axis of Evil, Stormrage Kalmarunionen, Stormscale The Project, Stormscale Begge: Bound by Chains, Dragonmaw Village of Mist, Shadow Moon Elements of Light, Burning Blade Shinra Incorporated, Sunstrider Silent Light, Silvermoon Battle Chasers, Silvermoon Ragnarok, Azune PS: Si om dere er Alliance eller Horde. Gidder ikke å sjekke alle guilds sine sider for å finne dette ut selv. De som ikke sier det eller som jeg ikke vet om blir plassert i kategorien begge. Obs!: Oppdaterer etterhvert som medlemmer/ledere sier guildet og hvor de spiller, men gidder ikke å føre opp før de sier det selv selvom jeg vet om mange. Er jo ikke sikkert alle vil være på en slik liste. EDIT: Beklager hvis jeg ikke har fått med meg noen, bare pm meg/skriv på nytt. Endret 14. mars 2005 av HKoN-
Keylar Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Vel, Jeg er Guild Leder for "Peace Keepers" på StormScale serveren. Alliance
A|3x Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 bound by chains dragonmaw www.boundbychains.com (ikke så veeeeeeldig aktivt forum, men kommer seg nok) PM meg om du er aktiv på dragonmaw servern og leter etter guild. nick: "analex"
haarod Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Skrevet 7. mars 2005 bound by chainsdragonmaw www.boundbychains.com (ikke så veeeeeeldig aktivt forum, men kommer seg nok) PM meg om du er aktiv på dragonmaw servern og leter etter guild. nick: "analex" Hehe, kult nick du Mangler bare en -s..
Radhoo Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 The Axemen på Ravencrest, alliance. Tear på Ravencrest, horde. Sun på Ravencrest, horde.
JPNord Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Eyes of Elune på Silvermoon Hjemmeside: www.eoe.jungelen.net Dette er guildet jeg er medlem i..
OscarWoHA Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Minions of Mithril Server: Silvermoon Faction: Alliance Sinners Server: Silvermoon Faction: Alliance
espen999 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Shadow Moon Village of Mist - min og noen kamerater sin.
Rincewind Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) "The Night Watch" -Alliance - Argent Dawn (RP) Endret 7. mars 2005 av Rincewind
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 The Illuminati - Alliance - Burning Blade
Tigergutt Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Hei Jeg er Guild Leder for "Band of Bones" på Silvermoon serveren, Alliance. Vi er en god gjeng.... Alltid plass til flere =) Hjemmeside: http://forum.bandofbones.com
TRS Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Order of the Rose Croix, Horde på Runetotem (nei jeg er ikke leder eller noe der, men tenkte de kunne bli med i listen ^^)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå