EVH Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Skrevet 7. mars 2005 jeg syns personlig at bedre grafikk bare ødelegger for spillgleden når det gjelder cs jeg. i 1.6 og de tidligere versonene har alt gått så smurt og alt grafisk var enkelt og greit. På css er fokuset på grafikk litt for stort, og muligheter til å skyte istykker kasser osv syns jeg totalt forandrer hele greia med cs. Syns cs er kulest med smurt gameplay, middels grafikk, skarpt og tydelig. Nå har ikke jeg så veldig bra data, så det kan godt hende css er utrolig digg når det går smurt, men fokuset på grafikken står fortsatt i strid med 1.6 og eldre versoners enkle og konkrete grafikk. Syns jeg. Så så lenge det finnes folk på 1.6, holder jeg meg nok til det
Erlendz Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) Ser folk skriver at det er ferre cheatere på cs:s. Dette stemmer vel ikke helt. Slik jeg har forstått det finnes det per dags dato ikke noe anti cheat system i cs source. Har forresten kommet over åpenbare cheatere like mange ganger de få gangene jeg har testet cs:s som jeg noen sinne har sett på 1.6. Har hørt rykter om at VAC2 skulle komme ut i neste uke elns. Da blir det nok slutt på cheat i source. Ryktene sier dessuten at VAC2 skal være 10 ganger så mer aggressiv som forgjengeren. Dette høres jo meget bra ut Rett på meg hvis jeg tar feil... Endret 7. mars 2005 av OterOter
Plazmatrix Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Folk spiller CS 1.6 CSS alderen ligger på ca. 7-12 Du aner tydeligvis ikke hva du snakker om og er en komplett idiot Regner med du er i en alder mellom 7-12 år ettersom du kommer med slike useriøse utsagn... aaahhh.... the irony:) Du kaller han for en komplett idiot samtidig som du kaller _han_ useriøs?
Kurt P Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg er en som har gått fra CS 1.6 til CS : Source når det kom. Hvorfor : - 1.6 var jo gøy det, og jeg var som regel blant toppen hver gang jeg spilte public, ( så jeg var ikke noen max noob mao) men jeg hadde lyst til å prøve noe nytt. - Source hadde en spennende grafikk og fysikk motor, som danket ut den utdaterte 1.6 motoren. - Jeg hadde fått ny pc som var istand til å kjøre source med fin fps på vanlig oppløsning. Og etter å ha spilt Source en stund så ville jeg ikke gå tilbake til 1.6 . Jeg tror hovedgrunnen til at de som fortsatt spiller 1.6 gjør det er fordi hitboxen er annerledes på source enn den er i 1.6. Dermed blir det noe helt annet å spille source i forhold til 1.6 - aimen vil ikke være den samme (altså dårligere) Den andre grunnen, er vel hardwaren som setter litt grenser, selvom jeg tror de fleste pcr greier seg fint i source hvis man setter på 800 * 600 med medium/low.
Sjakal3n Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jeg er en som har gått fra CS 1.6 til CS : Source når det kom. Hvorfor : - 1.6 var jo gøy det, og jeg var som regel blant toppen hver gang jeg spilte public, ( så jeg var ikke noen max noob mao) men jeg hadde lyst til å prøve noe nytt. - Source hadde en spennende grafikk og fysikk motor, som danket ut den utdaterte 1.6 motoren. - Jeg hadde fått ny pc som var istand til å kjøre source med fin fps på vanlig oppløsning. Og etter å ha spilt Source en stund så ville jeg ikke gå tilbake til 1.6 . Jeg tror hovedgrunnen til at de som fortsatt spiller 1.6 gjør det er fordi hitboxen er annerledes på source enn den er i 1.6. Dermed blir det noe helt annet å spille source i forhold til 1.6 - aimen vil ikke være den samme (altså dårligere) Den andre grunnen, er vel hardwaren som setter litt grenser, selvom jeg tror de fleste pcr greier seg fint i source hvis man setter på 800 * 600 med medium/low. Du er en av de få. Tror neppe CS:S har imponert folk noe stort. btw. de som ikke treffer i 1.6, spiller som regel source:P f9z Endret 8. mars 2005 av Sjakal3n
Tahiro Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Folk spiller CS 1.6 CSS alderen ligger på ca. 7-12 Jeg vil heller si det er motsatt pga jeg tviler så mange unge har råd til topp hardware for å spille CS:S . Har spilt gamle CS i 5-6 år siden beta 1 så var på tide å gå over til CS:S . Føler det er mer realistisk og modellene ser ikke så latterlig som før. CS 1.6 minner jo om Bombibjørnene Endret 8. mars 2005 av Tahiro
Erlendz Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Folk spiller CS 1.6 CSS alderen ligger på ca. 7-12 Jeg vil heller si det er motsatt pga jeg tviler så mange unge har råd til topp hardware for å spille CS:S . Har spilt gamle CS i 5-6 år siden beta 1 så var på tide å gå over til CS:S . Føler det er mer realistisk og modellene ser ikke så latterlig som før. CS 1.6 minner jo om Bombibjørnene Når i alle dager ble disse geniale bjørnene noe negativt?
Kurt P Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jeg er en som har gått fra CS 1.6 til CS : Source når det kom. Hvorfor : - 1.6 var jo gøy det, og jeg var som regel blant toppen hver gang jeg spilte public, ( så jeg var ikke noen max noob mao) men jeg hadde lyst til å prøve noe nytt. - Source hadde en spennende grafikk og fysikk motor, som danket ut den utdaterte 1.6 motoren. - Jeg hadde fått ny pc som var istand til å kjøre source med fin fps på vanlig oppløsning. Og etter å ha spilt Source en stund så ville jeg ikke gå tilbake til 1.6 . Jeg tror hovedgrunnen til at de som fortsatt spiller 1.6 gjør det er fordi hitboxen er annerledes på source enn den er i 1.6. Dermed blir det noe helt annet å spille source i forhold til 1.6 - aimen vil ikke være den samme (altså dårligere) Den andre grunnen, er vel hardwaren som setter litt grenser, selvom jeg tror de fleste pcr greier seg fint i source hvis man setter på 800 * 600 med medium/low. Du er en av de få. Tror neppe CS:S har imponert folk noe stort. btw. de som ikke treffer i 1.6, spiller som regel source:P f9z Som jeg sa, jeg traff temmelig godt i 1.6, men jeg hadde mye mer glede totalt sett av source, og aimen i source begynner å komme seg betraktlig. jeg synes folk bør gi det spillet og aimen litt tid, så skal dere nok se at mange fler vil faktisk begynne å like spillet. Det er så mye annerledes. Og det er et mennesklig innstinkt å reagere på noe som er annerledes, og oftest er ting som er annerledes i forhold til det vi er vant med, negativt i våre øyne. Når du blir vant med mapsa, aimen og den "rare" måten folk løper på, ( som faktisk er mer realistisk enn i 1.6) så vil mange innrømme at de liker source bedre. Endret 8. mars 2005 av Kurt P
Tahiro Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 For å være helt ærlig gikk jeg glatt over fra 1.6 til CS:S . Eneste forskjellen jeg merka var kanskje at hitboxen var mer nøyaktig enn før sånn at jeg faktisk TRAFF det jeg siktet på. Og det at ex_interp er låst fast er osså genialt så slipper man å bli headshotta av en som sikta på kneskåla di
.tomf Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 For å være helt ærlig gikk jeg glatt over fra 1.6 til CS:S . Eneste forskjellen jeg merka var kanskje at hitboxen var mer nøyaktig enn før sånn at jeg faktisk TRAFF det jeg siktet på. Og det at ex_interp er låst fast er osså genialt så slipper man å bli headshotta av en som sikta på kneskåla di For det første, 1.6 rekylen er mer realistisk enn Css rekylen. Og ex_interp funker ikke i 1.6 heller (ihvertfall hva jeg har hørt).
Tahiro Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Om det er realistisk for deg så bra for deg. Jeg syns fortsatt CS Source er mer realistisk enn 1.6 og ganske tvilsomt de bruker en ny motor og lager det VERRE enn en 5 år gammel motor. ex_interp funker i 1.6 den så da har du hørt feil.
ASDASDKL2131 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 ex_interp fungerer slik den skal. Ikke noe feil med den slik det var tidligere (< 1.5)
re0gr Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 CSS, synst d er best, men så har jeg ikke spillt 1.6 så mye heller da.. men synst css er ok... men dessverre er d en del "&%Unger som spiller d jah... tragisk akuratt de der jah...
Erlendz Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Fatter ikke helt hvorfor folk driver og argumenterer med at source er mer realistisk enn 1.6, og motsatt. CS er jo på ingen måte ment å være ett realisitisk spill, mer ett semi realistisk spill. I ett realistisk spill ville de fleste folkene blitt liggende nede etter 1 skudd. Det å ha en viss kontroll over sprayen på f.eks AK47 ville blitt helt umulig. CS er med andre ord ikke noe forsøk på ett realistisk spill. Dessuten Tomfu: Hvordan i alle dager kan du si at rekylen på våpenene i 1.6 er mer realistiske enn den i source? ex_interp fungerer dessuten aldeles utmerket i 1.6.
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg spiller Source, og kan aldri tenke meg å gå tilbake til 1.6.
Hr. Jenssen Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 "Folk" spilelr begge deler. Noen spiller CSS, mens andre spilelr CS 1.6 (eller eldre), mens andre spiller begge deler. Men folk går gradvis mer og mer over fra 1.6 til CSS, enten folk innrømmer det eller ikke. Jeg har en kompis som spilte CS 1.6 BIG TIME, og han syntes CSS sugde som... Jenna? Anyway, han kjøpte seg HL2 nylig, for å gi CSS en sjanse (han hadde prøvd det fra før, men ikke mye). Nå spiller han 90% CSS...
Left Blank Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 etter å ha spilt 1.5 og 1.6 i 2 år så ble cs:s en stor skuffelse. jeg var imponert av grafikken og likte spillet til å begynne med, men så ble jeg lei. jeg trodde de_train og de_compound skulle putte mer entusiasme i meg, men den gang ei. 1.6 er rett og slett perfekt til kompetitivt spill, jeg tror aldri noe spill kommer til å slå det i den sjangren. jeg fyrer opp cs:s en gang i blant for å ha det morro, men går fort lei fordi det har ikke den seriøse feelinga av prestasjon som 1.6 har.
EVH Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 1.6 er rett og slett perfekt til kompetitivt spill, jeg tror aldri noe spill kommer til å slå det i den sjangren.jeg fyrer opp cs:s en gang i blant for å ha det morro, men går fort lei fordi det har ikke den seriøse feelinga av prestasjon som 1.6 har. Helt enig. Bra sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå