henry14 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Hei! jeg lurer bare på om det er Multiplayer på Conker utenom Online delen???
Wyldelife Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Det er ikke sikkert ennå, men det er en veldig liten mulighet.
Thewiz Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Det kommer sikkert med en multiplayer utenom online muligheten. Noen som vet release datoen? Endret 5. mars 2005 av TheWiz
Arne_F Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Det skal følge med den gamle versjonen også, og der er det en sinnsykt bra multiplayerdel.
henry14 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 (endret) kult!! gleder meg sykt mye til det kommer her står det ganske mye om det ligger ganske mange filmer der også. det står også at det er multiplayer på det http://games.teamxbox.com/xbox/677/Conker-Live-Reloaded/ Endret 5. mars 2005 av henry14
Prebo Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Er dette et spill som fokuserer på multiplayer, eller har det en veldig bra historiedel og? Rares spill har alltid fanget meg! Og da jeg såg et klipp av Conker:L&R ble jeg nyskjerrig... En historie ala Terminator, der mennesker er byttet ut med ekorn og maskiner med ''søte'' teddybjørner! Dette såg bra ut, men gidder ikke å spille det om det er et multiplayerspill som f.eks. Unreal Tournament...
Bytex Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Tja, det var en liten preview av det i Spillmagasinet idag. Fyren sa du får sånn og sånn våpen, og sånne og sånne motstandere..hørtes ganske multiplayer ut spør du meg. Eller singleplayer med bots. Men for alt jeg vet er det et lineært singleplayer FPS..selv om jeg tviler (siden det var mye fokus på hva slags "gærne" kanoner man har)
henry14 Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 her er det mange kule filmer og masse info: http://www.conker-liveandreloaded.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå