Broseen Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Har dessverre kommet endel fettmerker på skjermen på min laptop. Er diamondview skjerm. Noen som har forslag til hvordan jeg kan fjerne disse på en skånsom måte?
sven-o Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) # Opprinnelig svar redigert bort av Sven-O# Endret 5. mars 2005 av sven-o
Sneakerholic Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Kjør på med en brilleklut. Fåes kjøpt på optikeren. Ellers finnes det våtservietter som fngerer til den type skjerm.
L O G I M A N Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Det finnes flere rense produkter som er beregnet for flatskjerm. Disse gjør også skjermen antistatisk og forhindrer noe støv........
Møkkalasset Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Eg trenger fille som trekker til seg støv... til å tørken ein laptop skjerm... noen ider?
RolfOve Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jif på klut er ingen god idé eller? Jiff Skuremiddel er ingen god ide.
oddis89 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 fuktig papir funker helt fint. skal du ha bort støvet helt så anbefaler jeg også en sån brilleklut. men fuktig papir funker helt fint som en nød løsning.
skille Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg brukte en dag her noe glassrens for bilruter, kjøpt på statoil. Virket glimrende. Tok også en runde med det på kabinettet rundt, den bærbare ble som ny:) -Trond EDIT: PC'n er en IBM T40 Endret 5. mars 2005 av skille
Frekkas Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Finnes flere slike tråder fra før. Bruk Microfierklut med litt vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå