Mattlakk Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) heisann.. jeg og kameraten min spiller en del hos meg på SAMME pc, sånn etter skole tid når det ikke er annet å gjøre:P Også har jeg heeelt anderledes taster enn default tastene.. og det er så kjett å gjøre om.. Går det ann og lage et default sett TIL!? så jeg skriver default2 elns i console, så blir det mine taster.. Endret 4. mars 2005 av crawford
DevN Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 En alternativ måte er jo å lage to config-filer, f.eks. config1.cfg og config2.cfg. I konsollen skriver du da "exec config1.cfg" eller "exec config2.cfg". Går ut ifra at det vil funke.
Mattlakk Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 ok.. har fått det til Hvordan endrer man navn så ApoteX @ meg blir default navnet?? Hver gang jeg starter cs blir jeg kalt Rand0m Motherfucker fordi jeg kalte meg det 1 jævla gang!
Mattlakk Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 Herregud... Det blir gjort om til Rand0m motherfucker uansett!
Elendil Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Herregud... Det blir gjort om til Rand0m motherfucker uansett! Hæ?
DevN Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Det skal holde å skrive nicket i config.cfg -> name "noe". Rediger eksisterende linje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå