Gå til innhold

Helcules 3D Prophet III GeForce3 Ti500

Toffypops

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har dette kortet?...vil gjærne ha tak i screenshots og prestasjons nummre på dette....har hørt at det liksom står mellom dette og Gainward...hvilket er BEST??.....og da mener jeg BEST..ikke best for PENGA..men BEST i ytelse totalt!... Korto O korto..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gainward er klart best sammen liknet med Hercules..

Gainwaed korta har vinni de fleste grafikk kort testene.. Velg Gainward hvis du skal ha det beste kortet!!

Skrevet

Jeg skal prøve å gi et svar på hvor bra Hercules Ti500 er i løpet av kommende helg.

Kortet er bestilt, og det skal være hos meg senest på fredag. Og da skal det testes :grin:

Skrevet

Quote:

On 2001-11-19 11:38, Empty skrev:

Gainward er klart best sammen liknet med Hercules..

Gainwaed korta har vinni de fleste grafikk kort testene.. Velg Gainward hvis du skal ha det beste kortet!!

BULLSHIT!!!!!

Hercules har den desidert beste kjøling + at det har 4ns ram noe som gjør det MEGET overklokkbart uten å skifte kjølere (og da beholder en jo garantien ei stund!) Ellers så er det jo oxo blått :wink:

Se her for erfaringer med Hercules 3d Prophet III TI200. Jeg har bestilt Hercules Ti200 pga det

Skrevet

Hvilke andre Ti200 kort på markedet(Norge) gir deg velsignelse til å klokke minnet fra 400mhz til 500mhz!!!!

Det står på hjemmesiden til Hercules!

Dessuten har kortet 6generasjon TV-ut!

Hmmm..........

Kanskje en potensiell julegave til maskinen min :grin:

S-O

Skrevet

LOL! Her diskuterer man hvorvidt Hercules eller Gainward's Ti500 kort er best og så produserer Gainward begge to :grin:

Hercules og Gainward's ti500 kort er så godt som like. De tre faktorerne jeg ville sett på er pris, bundle og om du liker rød eller blå PCB best(satan ta kortprodusentene for å velge printkort med så jævlige farger).

Datasupport (9MB *.mov) - ROFLMAO :lol:

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-11-19 23:30 ]

Skrevet

Quote:

On 2001-11-19 23:27, Anders Leipsland skrev:

LOL! Her diskuterer man hvorvidt Hercules eller Gainward's Ti500 kort er best og så produserer Gainward begge to
:grin:

Hercules og Gainward's ti500 kort er så godt som like. De tre faktorerne jeg ville sett på er pris, bundle og om du liker rød eller blå PCB best(satan ta kortprodusentene for å velge printkort med så jævlige farger).

- ROFLMAO
:lol:

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-11-19 23:30 ]

Eller tenker du på Guillemot som kjøpte Hercules høsten 99? At kortene er like er nok sant (det er bare Asus Deluxe kortene som skiller seg ut med masse unyttig dilldall), men jeg tror ikke at Gainward lager begge...

Men for all del: Arrester meg hvis jeg tar feil :smile:

Begge produsentene leverer i alle fall "årntli scmakakort" :grin:

Skrevet

STONE: Mente Ti500 kort..ikke Ti200!...BLAH!!..HEr skal det KVALLA på bordet...ikke KVANTA!..

Takk for tipsa folkens!..tror (fortsatt) det blir Hercules III på meg...pga det utsøkte bedre minnet...

Nothing but the best will do for moi!...

- Bårdy

Skrevet

Quote:

On 2001-11-20 14:47, Toffypops skrev:

STONE: Mente Ti500 kort..ikke Ti200!...BLAH!!..HEr skal det KVALLA på bordet...ikke KVANTA!..

Bruk auan gutt! Han kommenterte kommentaren min om Hercules' TI200-kort esse, og d kortet vise jo bare kor god Hercules e!

Skrevet

Quote:

On 2001-11-20 03:53, GasMan skrev:

Eller tenker du på Guillemot som kjøpte Hercules høsten 99? At kortene er like er nok sant (det er bare Asus Deluxe kortene som skiller seg ut med masse unyttig dilldall), men jeg tror ikke at Gainward lager begge...

Men for all del: Arrester meg hvis jeg tar feil :smile:

Begge produsentene leverer i alle fall "årntli scmakakort"
:grin:

Nå hiver jeg deg rett i fengsel :wink: Jeg mente akkurat det jeg skrev. Gainward lager Hercules sitt Geforce 3 TI500 kort. Er ganske vanlig at selskaper leier fabrikkstid hos konkurenter.

Kilde: Clas Mehus (skribent PC World Norge)

• 2 uker senere...
Skrevet

Han har jo ikke sagtr det heller!

Han sa at Begge ble laget av samme produsent.

Det er jo sånn med Creative og Msi.

Men kan noen svare meg på en ting:

Hvorfor lager ikke Creative noe selv?

Skjerkort- MSI

høyt- Cambridge

Kommer ikke på flere i farten , men det er dårlig gjort at de tar andre billige ting og setter navnet sitt på og tar høyere pris.

Skrevet

Nei det betyr på ingen måte at korta er like, men de er ikke så langt fra hverandre som noen får det til å virke som her. Vil påstå at forskjellen mellom hvert kort er like store som mellom merkene(gjelder bare hercules/gainward).

CFD: Creative lager da lydkorta selv og det er vel bare "higend" høytalerne som lages av Cambridge(som vel er et datterselskap av Creative?)

Det at MSI lager Creative's skjermkort er ikke sånn at creative bare klistrer navnet sitt på et MSI kort. Creative leier produksjonskapasitet hos MSI så MSI lager skjermkort for Creative på MSIs fabrikker, men etter spesifikasjonene til Creative.

Skrevet

Quote:

On 2001-11-19 15:41, Corleone skrev:

BULLSHIT!!!!!

Hercules har den desidert beste kjøling + at det har 4ns ram noe som gjør det MEGET overklokkbart uten å skifte kjølere (og da beholder en jo garantien ei stund!) Ellers så er det jo oxo blått :wink:

Se
for erfaringer med Hercules 3d Prophet III TI200. Jeg har bestilt Hercules Ti200 pga det

Gainward bruker 3,8ns ram så det så! Siden de ligger på 550MHz minne som standard blir nok overklokking i % noe lavere, men best ytelse blir det.

Sjekk litt på gamershq.madonion.com, så ser du hvilke produsent som kommer best ut (på samtlige nvidia kort).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...