Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT har begynt med ADSL 2+!


Anbefalte innlegg

jeg får vel hive meg inn jeg oxo.. sitter fremdeles med friske minner om den gangen telenor lanserte smartphonen.. 3995;- billlii må ha,, kan surfe med og all ting.. den ble en kjempeflopp. solgte minimalt.. kan tenke meg telenorsjefene stimla sammen i et dengang røykfylt lokale og la hodene i bløt.."hva gjør vi nå dere.."

JO!! sa en smart en.. isdn var jo kommet med brask og bramm.. adsl stod for døra...han sa sikkert no slikt

>"vi selger smartphonen for 1 krone ..med binning til isdn i 12 mnd. så hiver mange seg på dealen og vi får melka folket for det som isdn er verd. så lanserer vi adsl så fort vi får kalkulert litt priser"

og jeg husker ikke noen tall.. men her er det ikke brukerene i gata som skulle bli hengt ut.. her var det den skitne foretningstaktikken.

den er sikkert ikke noe bedre i dag.

 

*AMEN*

Endret av wichtom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sånn  da har jeg oppgradert fra Echo (vanlig) til Echo2+ 12000/1500!1!!

 

 

DIGGG!

Vurderer og gjøre det samme her.

Men vet ikke om jeg kan få det her i Drammen enda.

Noen andre i fra Drammen som vet om de kan få ADSL2 nå?

Prøvde å ringe Nextgentel i sta for og få litt info om det.Men orket ikke vente når jeg var nr 41 i køen..hehe

Endret av Mio
Lenke til kommentar
sånn da har jeg oppgradert fra Echo (vanlig) til Echo2+ 12000/1500!1!!

Hmm, jeg sitter på abonoment gjennom bedriftsavtale/hjemme pc.

Har charlie som sviver på nærmere 2000/512. Dette koster meg vell en 250 kr mnd. Pga det blir trekt av brutto, osv.

 

Noen som har fått sjekket opp, om vi som sitter på sånne avtaler, kan få ta denne oppdateringen som Åsmund sikter til?

 

Jeg er på nattskift, så jeg får ikke ringt dem. Men gi meg en lyd vist noen har sjekket opp.

 

Virkelig nice speed, håper de leverer samme stabilitet som jeg har hatt til når, 1,5 år uten nedetid.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jaja, i Sverige har de jo 100 MBit/s... Misunner dem virkelig!

Men jeg bor 6,3 km unna sentralen og har en 768/256 linje på innskrenket hastighet... :( Lagger ganske (veldig) my når jeg spiller Vice City online... Men det er ikke så langt til jernbanen, og langs den er det vel lagt fibernett, hvorfor ikke utnytte det?

 

25 MBit/s for 1400 spenn er for dyrt, punktum

 

Edit: sry, dette var en gammel topic, leste bare de første sidene, så posta jeg. søkte på google og kom rett til sida...

Endret av Økonom
Lenke til kommentar
de få 3g telefonene som var brukbare fantes bare i japan . TN måtte jo vente til telefonene var laget og godkjent før de kunne begynne å sette opp kosbart utstyr

Både TN og Netcom er usedvanligt tregt ut med 3G, noe annet er og fordreie fakta.

Sannheten er jo at det ikke finnes telefoner som takler og utnytter det 3g teknologi bringer, har selv prøvd flere forskjellige 3g telefoner og jeg kan ikke med handen på hjertet anbefale disse til mine kompiser..

 

Prisen er rett og slett for høy og de har ingen store bruksfordeler da det ikke finnes levrandører som leverer bra nok tjeneste.. ser heller på nrk nyheter på f.eks tven eller bærbarenn og ikke på mobilen.. Dessuten hadde mobilene jeg prøvde begrenset batteri tid.. Vi er ikke modne for 3g enda

 

Når mobil levrandørene kan gi oss gode telefoner og levrandørene av tjenestene melder seg.. Da kan 3g bli en suksess..

 

Ser egentlig ingen vits i å lansere et produkt som ikke vil selge og mobilene er i tillegg dårlige og ekstremt dyre... Bra at telenor og netcom venter på gode mobiler før en begynner å selge varen til en større brukergruppe

 

Rscue

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...