SkyMarshall Arts Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Honor-systemet har ABSOLUTT INGENTING å gjøre med NPC's. Jeg finner ikke igjen artikkelen, den er gjemt på Blizzard-forumet et eller annet sted.
Izor Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Leste dette i superplay Et æressystem skal bli implementert, som vil fungere på den måten at man samler poeng ved å beseire andre spillere. For disse poengene er det meningen at man skal kunne kjøpe spesielt krigerutsyr, samt skaffe seg offisiele titler. Mer en det vet ihvertfall ikke jeg...
Liestöl Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jaja hvem bryr seg om det systemet hvis ikke du kan litt gjøre fanskalp... Er du snike rogue skal du jo plage den andre siden, ikke akkurat drepe lvl10, men gå inn en plass foreksempel du er lvl40 og du går inn i en lvl30 plass og tar et par Og så stilkker du som bare det som bare det Hvis du lvl 17 og du sniker det bak en lvl40 og tar en sap, ta en dance og når han våkner spurter du; gøy Også derpe viktige folk som bankmen og slikt, det må være gøy, "rane banken" Veit om en film som viser det, skal legge ut link når jeg kommer over den igjen. Sikkert bare rogue som liker slik oppførsel
Mith Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Tror og håper at at honour systemet bare kommer til å gjelde hvis du dreper en NPC av motsatt side som er x antal lavere leveler enn deg. (edit: tenker da på delen der du mister honour, selvfølgelig skal du få honour for å drepe spillere/npc på ca. samme level som deg) Tror ikke blizzard ser på det som et problem at folk dreper hverandre på en PvP server. Det er deres valg om dere vil spille PvP eller normal/RPG, hele diskusjonen om "ganking" av spillere med lavere level kan oppsumeres i en regel bra barnehage/barneskole "Er du med på leken, får du tåle steke." Slike er det bare, den sterkestes rett om han vil drepe deg eller la deg gå. Synd å si det, men du har faktisk valgt feil server hvis du tror at den oksen på to bein med øks i hånda og muskedunder på ryggen er her for å lære deg å danse. Det er forskjellen på PvP og Normal. Endret 5. mars 2005 av Mith
Daron Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Tror det er mye missforståelser ute å gå her.. Honorsystemet skal gi deg poeng for å drepe andre spillere. Du skal også få honorpoeng for å gjøre enkelte ting på det ennå ikke inførte battlezones, som f.eks å ta over et område.. Det har vært sagt tidligere at du skulle få negative poeng hvis du drepte spillere som var veldig mye lavere en deg, men det siste som er sagt er at de har gått vekk ifra det..
SkyMarshall Arts Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Da bumper jeg denne tråden og oppklarer alt en gang for alle: http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå