Gå til innhold

Gode hodetelefoner til mp3 spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Skal ha plugger uansett... :p

Liker best plugger.  :)

6843357[/snapback]

 

Det blir kanskje litt feil å anbefale øreplugger/hodetelefoner, fordi det har veldig mye å si hvilken kvalitet det er på spilleren. Uannsett hvor god kvalitet det er på hodetelefonen, så kan ikke det kompensere for jallaspiller. Jeg har en Iaudio X5 med Grado Labs60. Skal snart anskaffe nye plugger, hvilke burde jeg vurdere?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skal ha plugger uansett... :p

Liker best plugger.  :)

6843357[/snapback]

 

Det blir kanskje litt feil å anbefale øreplugger/hodetelefoner, fordi det har veldig mye å si hvilken kvalitet det er på spilleren. Uannsett hvor god kvalitet det er på hodetelefonen, så kan ikke det kompensere for jallaspiller. Jeg har en Iaudio X5 med Grado Labs60. Skal snart anskaffe nye plugger, hvilke burde jeg vurdere?

6844165[/snapback]

 

Litt sent kanskje - men jeg har hatt X5 i over et år selv. Har parret den med Shure E5 og det er en kombinasjon som i alle fall trygt kan anbefales.

Lenke til kommentar
Hei

 

Tydligvis ikke alle som har fått med seg at Koss PortaPro ikke er plugger...

 

Uansett så har disse Sharp pluggene fått mye bra kritikk i forhold til prisen. Ulempen er at de, så vidt jeg vet, ikke er mulig å få tak i Norge. Men AudioCubes er en bra nettsjappe så det er normalt ikke noe problem å handle fra de, faktisk går det like kjapt å få varer fra Japan som det gjør når en handler fra en websjappe i Norge.

 

Regards

SilverWolf

3796311[/snapback]

 

Sharp pluggene har jeg hatt i ett års tid. Det man må være klar over er at man må bruke en forlenger til ledningen, fordi den benytter 4 polers jack-plugg som konverteres til 3 poler ved hjelp av en ledningsforlenger. Når det er sagt, så er lyden helt grei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeje, det kjøpet fra ebay gikk ikke som planlagt...

Jeg ble ikke svindlet eller noe, men selgeren fikk retunert pluggene av en merkelig grunn...

Jeg forholder meg nå til norske nettsteder pga pluggene jeg har nå er sprengt.

Jeg har til sammen sprengt over 15 sony 200kroners-plugger eller bassen ryker på de.

Noen andre som har opplevt det? Jeg trodde tidligere at det var minidiscen som gjorde det men de ryker på mp3 spilleren min og, snakk om drittplugger! Jeg spiller ikke så forbanna høyt eller noe. :hrm:

 

EDIT; Noen som har efaringer med disse? http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP....ame=specs&var2=

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
PortaPro, hands down.

7040921[/snapback]

Hands holding a hammer isåfall det da, portapro er elkjøp-godlyd. Men men.

Grado labs SR60 får mye skryt. Selv skal jeg kjøpe Koss KSC75 bare for å prøve dem ut, de er superbillige og får skryt for god lyd så why not.... Neppe så veldig bra men ^^

Skal vel investere i sr60 en gang

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
portapro er elkjøp-godlyd. Men men.

 

jeg kjøpe Koss KSC75 bare for å prøve dem

2 cool for skool

7041481[/snapback]

?

Hvis du mener der er ironisk at jeg rakker ned på portapro, for så å si at jeg skal kjøpe noen andre koss, så er det ikke det. Å betale 100 kr for noen hodetelefoner for å teste dem og for å bruke med sykkelhjelm er vedrt det, 400 kr for portapro er ikke det, selv om jeg bruker dem selv (dog redesignet dem 100% så de faktisk er GODE å bruke, halt ny innkapsling fra noen sennheisere)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ah, det var du som hadde bygget inn portapro i Sennheiser-phones? Fett! :)  Selv kjøpte jeg et par akg k141 i går. Veldig fornøyd!

7042803[/snapback]

Jupp

[relame]Bilder og slik finner du under "work logs" på siden min,www.captain-odegard.com[/reklame]

 

;)

 

Funker fortsatt fett de, gode som f.

 

Men har lyst på grado sr60

Lenke til kommentar
Hei

 

Tydligvis ikke alle som har fått med seg at Koss PortaPro ikke er plugger...

 

Uansett så har disse Sharp pluggene fått mye bra kritikk i forhold til prisen. Ulempen er at de, så vidt jeg vet, ikke er mulig å få tak i Norge. Men AudioCubes er en bra nettsjappe så det er normalt ikke noe problem å handle fra de, faktisk går det like kjapt å få varer fra Japan som det gjør når en handler fra en websjappe i Norge.

 

Regards

SilverWolf

3796311[/snapback]

Disse anskaffet jeg meg etter å ha lest et utall reviews. Du må nok kjøpe de utenlands, men d kan få de så billige som 230 kr (inkludert frakt) nye fra Ebay. Jeg ble særdeles fornøyd. Ifølge majoriteten av reviews, så er det bedre enn Shure E2c om man ikke tweaker equalizeren noe veldig og Sony MDR71 slår de lett.

Men er du skeptisk til handel i omverdenen, så hadde jeg gått for Sony MDREX71. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg venter på Sony MDR-EX71SL, men det er utrulig dårlig utvalg av ørepropper i norge.

Men jeg flipper viss de sprenger slik som disse billigpluggene gjør, da er det siste gang sony får meg som kunde. :hrm:

 

Men jeg tviler på at disse slår mine agk 240. :love:

7056524[/snapback]

 

Har de sony plugene selv, og er i grunn ganske fornøyd til den prisen. Synes lyden er bedre enn på mine porta pro, dog ikke så mye bass.

 

Eneste ulempen er at de virker å være litt skralt bygd opp, og på det ene settet mitt sluttet den ene høyttaleren å virke etter bare 2 uker.

Lenke til kommentar

Sennheiser PX200 er de beste headphonsene noensinne, og jeg har hatt mange, tro meg. Disse har jeg ikke hatt et enesete problem med har hatt dem nesten 2 år. Ingenting er ødelagt eller no fungere som en drøm, de er små og komfertable og er helt lydisolerene så du kan ha full musikk hvor enn du er uten at folk hører det f.eks på skolen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...