Gå til innhold

trenger tips til nytt, langvarig spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nettopp bestilt meg ny pc, og må da kjøpe meg noen nye spill. Jeg liker strategi og fps. Foreløpig har jeg ikke bredbånd som passer til onlinespilling, så det er ikke noe prioritet med onlinemuligheter. Jeg hater "monstre og plasmavåpen", bare så det er sagt.

Jeg har; Rome: total war

Noen hete tips?

Øyvind

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

WC3 :thumbup: ganske bra single player

PS ikke cheat ... det gjore jeg... angrer :wallbash:

Endret av JO1
Skrevet

Tror ikke F.E.A.R kommer til å være så spesielt langt at det gjør noe, sikkert veldig gøy da :D

Hvis du ikke har noe imot gamle spill så foreslår jeg Deus Ex, det er ganske langt og et veldig bra FPS spill!

Eller så har man jo Vietcong, er jo et passe langt FPS som faktisk er _meget_ bra, spesielt på vanskeligste vanskelighets grad.

Skrevet

Han sa IKKE monstere... dermed liker ikke han War Craft.... langt spill? :hmm:

Som han før meg sa Deus ex...det er ett kjempe bra spill...selv om det er noen år gammelt.. :w00t::thumbup:

Skrevet

Tro det eller ei... Men CS:S har VELDIG høy avhengighets faktor...

Hata CS som f*** før, så klarte jeg å tabbe meg ut ved å spille det en gang, og nå klarer jeg ikke å slutte!

Jeg hater CS! Hva slags Gud tvinger en person til å spille noe han hater?

Skrevet
Tro det eller ei... Men CS:S har VELDIG høy avhengighets faktor...

Hata CS som f*** før, så klarte jeg å tabbe meg ut ved å spille det en gang, og nå klarer jeg ikke å slutte!

Jeg hater CS! Hva slags Gud tvinger en person til å spille noe han hater?

Som sagt, har ikke nettlinje som er kompatibel med onlinespilling. Kjipt, men sant.

Skrevet

Hva med StarWars KOTOR2. Hvor langvarig det blir vet jeg ikke. Det er nemlig ikke multiplayer, og når du klarer det tar det gjerne en stund før du spiller det igjen. Men det er VELDIG bra.

Skrevet (endret)

Stronghold 2 er også like rundt hjørnet og er foreløpelig fastsatt til 21. April

Datoen til Age of Empires III: Age of Discovery er ikke fastsatt,

men skal visst komme en gang i andre halvdel av dette året.

Hvis du liker litt oppdragsbasert strategi kan kanskje Castle Strike være noe for deg.

(Campaignen/oppdragene er det beste i det spillet, det andre er ikke noe bra syns jeg)

LOTR: Battle for middle earth virker ikke så ille det heller,

skal kjøpe det selv nå snart

Har du forresten patchene til Rome Total War?

Det kan du finne direkte linker til her: forum.hardware.no/index.php?showtopic=340651

TSP - Den evige strategispiller (og litt bilspilling) :D

Endret av The Strategy-player
Skrevet

Spilte en del Stronghold 1, så 2'ern må nok sjekkes ut.

AOE3 er for lant frem i tid, kan joikke sitte å rydde på desktopen min i flere måneder heller. :roll:

Ettersom jeg har nettopp bestilt den nye maskina, har jeg ialle fall fått studert coveret til R:TW nøye og grundig, men jeg har ikke hatt maskin til å spille det.. :cry:

jeg titta på "men of valor" vet ikke helt om det, kanskje MOH:pacific assault istedet?

Skrevet

Hei!

Takk for alle svar. Jeg har nå bestilt meg "men of Valor" fra Play.com. kom meg unna med 180 penger, sånn at jeg har råd til noe mer og. Skal laste ned en demo av superpower2, og kose meg med R:TW når den tid kommer.

Takk for all hjelp så langt uansett- :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...