Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke noen som vet om denne "salven" eller hva det nå er som man smører rundt øynene for å tette svettekjertlene slik at det ikke dugger på brillene? Brillene jeg bruker har så god passform at det ekstremt lite ventilering :thumbup:

Skrevet

Er ikke alle som liker å spille med maske. Noe av det jeg liker med airsoft er at jeg slipper å spille med maske, sammenlignet med paintball.

Har aldri prøvd sånn krem, men vil anbefale:

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=Cat+crap&_sacat=See-All-Categories

eller bare kjøpe anti-dugg hos en optiker. Legger en film utenpå glassene som gjør at det ikke dugger. Prøvd å funnet i orden begge deler.

Skrevet

Sweet, takk! gleder med til å smøre brilla inn med Cat Crap :new_woot:

Man kan jo spille med briller og bruke gittermaske foran munnen så får man "the best of both worlds" :thumbup:

Skrevet

Har tenkt på det faktisk, men liker beskyttelsen over ørene man får med helmaske. Nå har jeg ei god, behagelig maske med godt sysnfelt da.

Skrevet

Da er man ikke langt unna vanlig maske allikevel egentlig.

Bare å kjøpe ei god maske det, så kan det være vel så behagelig, med godt synsfelt.

Skrevet

Point is, maske ser dass ut, shemagh/tannbeskytter ser bedre ut. Men legger du deg ikke opp i detaljer, er maske sikkert helt fint. Har spilt mye med maske selv, men jeg vet hva jeg selv foretrekker og hva som funker bra.

Skrevet

Noen som husker hvilken side den sniperen som skyter gjennom treplanker ligger?

Gjennom treplanker?!

Hva i alle dager skal du med den? :tease:

Nei, skulle bare ta en titt igjen. Var kul husker jeg. Orker dog ikke å lete gjennom alle sidene, så om noen visste hvor den var, ville det vært det beste :)

Dem ble jo ikke brukt til spill da.

Skrevet (endret)

Har en kompis med en TM VSR-10 på ca 520 fps, svir som F***!!

Har arr på armen etter vi trudde kula hadde gått inn i huden og vi initierte en nødopperasjon med sterilisert pinsett og saks :hm:

Edit: Det som vi trudde var ei hvit kule var bare unnerhuden som var hovnet opp og kjente ut som ei liten kule :thumbup:

Endret av Ilcapo93
Skrevet

Briller og masker er for tølpere, får man en BB i øyet tar man bare å dra til kinda og får øyetransplantasjon fra noen gatebarn, mens man er der, kan man ta de andre organene dems også, selv bytter jeg ut alle organene mine hvert 5 år, konstant tilgang på organer fra 12 år gammle gatebarn holder deg ung for evig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...