Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For at vi som har drevet litt med dette skal virke mer åpne og hyggeligere ovenfor nye airsoftere, mener du? I så fall vil jeg si meg enig, men samtidig er beskyttelse så viktig og så åpenbart at folk skulle ikke behøve å måtte tenke seg om to ganger.

Red.: Jeg er litt usikker på hvor seriøs du egentlig var nå.

Endret av Cutthroat Bill
Skrevet

Poenget mitt var vel det at det norske airsoftmiljøet jevnt over er veldig ansvarlig av seg, og vi (innebefatter meg selv som en del av miljøet iallefall) rynker svært på nesen over folk som gir airsoft et dårlig rykte, som det er mange av.

Skrevet

HAHA!!! Lol! Håper det er innlysende for deg at det da ikke er et alternativ.

Skal til Danmark i sommer. Har hørt om flere som har kjøpt seg SF der til en billigere penge. Hvordan er egentlig det? Og hvor får man kjøpt det der?

Skrevet
Hvis du vil kjøpe dritt, så skal jeg ikke hindre deg i å gjøre det :)

Det er ikke det at jeg har lyst til å kjøpe dritt, det er det at jeg ikke har lyst til å kjøpe dyr dritt

Skrevet

Ok, tror jeg nesten har bestemt meg for å kjøpe en slik en. Den koster 700 med frakt og oppkrav og alt det pisset der, men hvordan er egentlig utløpshastigheten? Tror den går ca 30 m/s. Er det vondt å bli truffet?

Skrevet

Ok, noe som kan finne et våpen til meg da innenfor det norske markedet som overstiger smerteterskelen til de fleste og som ligger på rundt 700kr med frakt og alt det pisset.

Skrevet
Tror ingen gidder det når du er så utakknemlig.

Jeg er ikke utakknemlig, men jeg sier gang på gang at jeg ikke kommer til å betale 1K for et leketøy, fortsatt sier folka at det må koste såpass for at det skal være noe.

Skrevet

Hva med å høre på oss som faktisk har litt peiling og som har drevet på med dette i flere år?

Begynner å tvile på om du i det hele tatt har lov til å eie en softgun (18års grense).

Skrevet

Haha, makan til utaknemlighet skal man lete lenge etter!

Skal du gå for et våpen for 700spenn får du noe som ikke er vits å holde i... Det ser heavy ut, men skyter som en bestemor som spytter tenner!

Gå opp i rundt 1000spenn, så får du et ordentlig "leketøy" som er mye gøyere for deg, og ikke så gøy for de andre som blir truffet!

Men, det er ditt valg... Bare sier at du kommer til å bli skuffet når du henter våpenet til 500kroner på posten...

Skrevet

Ja! Jeg skal kjøpe meg en Soft-Gun.

Enten blir det UHC Desert Eagle 44AE(Uten Hop-Up, med BAX-Effekt) eller Taurus PT92(Med Hop-UP, uten BAX-Effekt)

Hva er forskjellen på BAX effekt og Hop Up?(Hva er det i det heletatt?)

Utgangshastigheten på begge er 70 m/s

Jeg skal kjøpe følgene:

x2 2000 kuler, 0,12 eller 0,20 gram

x2 Ekstra Magasin

x1 Maske

x1 Smørings middel

Tilsammen med Taurus PT92: 1355,50

Tilsammen med UHC Dessert Eagle 44AE: 1306,50

Men drit i prisen, tenk presisjon.

Hvilken anbefaler du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...