Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
DU BETALER IKKE  TOLL på airsoft.

Du betaler moms som er på 25%

Toll er bare på klær og noen andre få tig

8868460[/snapback]

så hvis du bestiller noe fra utlandet til 2000kr, må du legge til 25% moms som er 500kr? så den endelige prisen er 2500kr??

Skrevet (endret)

ja, men mindre pakken innholder klær(selv om de noen gang kommer forbi uten å måtte betale toll)

Varens verdi, + frak +25% + 100kr for utlegge av moms av leverings firma, så har du prisen

Endret av gunfreak19
Skrevet

Jo, som regel så blir det allikevel billigere å bestille fra utlandet. Men jo mindre du bestiller, jo mindre tjener du. Så i noen tilfeller så kan de være bedre å handle i Norge pga. raklamasjonstid, og garanti.

Skrevet

Jeg ble oppringt av FedEx her om dagen, og de ville ha tak i adressa mi sånn at de kunne sende regning på tollen..

Men har ikke sett no til den regninga, og det er leeenge sia de ringte :p

Skrevet
Hmm... jeg lurer på om jeg ikke nettopp hørte EvenruD brøle ut i sinne og skuffelse. :p :!:

8869787[/snapback]

Ha-Ha-Ha!!

Lurer på om jeg ikke skal ringe FedEx og spørre hvor det blir av regninga :whistle:

Skrevet

Ta å lat som om du skal bestille på UNC.. Putt alt i handlekurven og gå vidre, skriv inn adresse og alt det der og trykk send order eller no..

Så vil du få en mail om hva det vil koste med frakt og alt det der. Bare legg til 25% på det og voila..

Skrevet (endret)

Er det en Tokyo Marui MP5 det er snakk om?

Da blir regnestykket som følger:

188.00USD (våpen)

+ca60.00USD (frakt)

+25% (moms)

=ca1875,-

Men så må du også ha ett batteri. Om du er lur, så kjøper du også 1-3 ekstra magasiner.

Red.: Eller du kan gjøre som EvenruD nettopp skrev (du bestiller ikke på den måten, du bare gjør klart regnestykket).

Endret av Cutthroat Bill
Skrevet (endret)
Ta å lat som om du skal bestille på UNC.. Putt alt i handlekurven og gå vidre, skriv inn adresse og alt det der og trykk send order eller no..

8870257[/snapback]

Da bestiller jeg det ikke?

Edit : Vil gjerne vite prisen før jeg bestiller noe..

Endret av NothinDoin
Skrevet (endret)

Da ble det ca. 2625.83 for alt tilsammen..

En stk. Mp5 A4 (med batteri) , et stk. g36c magasin(HiCap) , et stk. mp5 magasin (200kuler) & et batteri til g36c'n.( det jeg har nå har veldig kort levetid!)

Kansje jeg kjøper dette i løpet av året :)

Endret av NothinDoin
Skrevet

8870257[/snapback]

Da bestiller jeg det ikke?

Edit : Vil gjerne vite prisen før jeg bestiller noe..

8870522[/snapback]

Du bestillier ingenting før du har sendt over penga, noe som først skjer etter at du har fått mailen og et kontonr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...