frodd Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hei Som emnetittelen antyder, lurer jeg på om dere kan hjelpe meg med å finne et godt program til å lage animasjoner med lyd (flash?). Om noen kjenner til et gratis program, eller enda bedre; et program som er lett å bruke kan dere gi meg noen tips? Takker for alle svar!
miCro Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Macromedia Flash MX er toppen av hattehylla når det kommer til flashanimasjon, men det koster dessverre en god slump med penger. Jeg fant imidlertid en del gratis programvare for å lage flashanimasjoner når jeg søkte på download.com.
frodd Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Macromedia Flash MX er toppen av hattehylla når det kommer til flashanimasjon, men det koster dessverre en god slump med penger. Jeg fant imidlertid en del gratis programvare for å lage flashanimasjoner når jeg søkte på download.com. Hmm.. Virket litt dyrt det ja Andre som har forslag?
miCro Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) Så du ikke de programmene jeg linket til på download.com? Mange gratis programmer er listet opp der. Endret 3. mars 2005 av miCro
Dahl Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Så du ikke de programmene jeg linket til på download.com? Mange gratis programmer er listet opp der. Så vidt jeg kunne se var det bare demo-versjoner.
miCro Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Så du ikke de programmene jeg linket til på download.com? Mange gratis programmer er listet opp der. Så vidt jeg kunne se var det bare demo-versjoner. Jeg tok bare en rask titt over listen i stad, og de programmene som var gratis var visst ikke helt det han var ute etter gitt. Går litt fort i svingene noen ganger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå