Gå til innhold

Trenger programvare for animasjon/flash-filmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Som emnetittelen antyder, lurer jeg på om dere kan hjelpe meg med å finne et godt program til å lage animasjoner med lyd (flash?). Om noen kjenner til et gratis program, eller enda bedre; et program som er lett å bruke kan dere gi meg noen tips? :thumbup:

Takker for alle svar! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Macromedia Flash MX er toppen av hattehylla når det kommer til flashanimasjon, men det koster dessverre en god slump med penger. Jeg fant imidlertid en del gratis programvare for å lage flashanimasjoner når jeg søkte på download.com.

Skrevet
Macromedia Flash MX er toppen av hattehylla når det kommer til flashanimasjon, men det koster dessverre en god slump med penger. Jeg fant imidlertid en del gratis programvare for å lage flashanimasjoner når jeg søkte på download.com.

Hmm.. Virket litt dyrt det ja :mad:

Andre som har forslag? :hmm:

Skrevet (endret)

Så du ikke de programmene jeg linket til på download.com? Mange gratis programmer er listet opp der.

Endret av miCro
Skrevet
Så du ikke de programmene jeg linket til på download.com? Mange gratis programmer er listet opp der.

Så vidt jeg kunne se var det bare demo-versjoner.

Skrevet

Så vidt jeg kunne se var det bare demo-versjoner.

Jeg tok bare en rask titt over listen i stad, og de programmene som var gratis var visst ikke helt det han var ute etter gitt. Går litt fort i svingene noen ganger.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...