Gå til innhold

Smertekanon mot demonstranter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha, og dette er veldig sunt? :roll:

 

Edit:

Når dette "energiprosjektilet" treffer et fast legeme - en bygning eller en kropp - blir atomer og molekyler ionisert, og det oppstår en plasma - en gass av elektroner og positivt ladede ioner. Denne plasmaen utløser en elektromagnetisk puls i legemet, som igjen påvirker nervecellene hos levende vesener.

 

Laboratorieforsøk på fremdyrkede celler skal utrede hvor mye smerte som kan påføres uten at det fører til varige mén.

 

Vel, jeg vet nå ikke helt jeg. Tror nesten jeg ville foretrukket et batongslag i ryggen, hodet etc. framfor å få en stråle som ioniserer molekylene mine. :ermm:

Endret av |/|etallica
Lenke til kommentar
Vel, jeg vet nå ikke helt jeg. Tror nesten jeg ville foretrukket et batongslag i ryggen, hodet etc. framfor å få en stråle som ioniserer molekylene mine. :ermm:

Jeg ville nå foretrukket ingen av delene. Et batongslag i skallen med dagens batonger (lange og tynne med bly i tuppen) kan fort la livet av et menneske.

Lenke til kommentar
Vel, jeg vet nå ikke helt jeg. Tror nesten jeg ville foretrukket et batongslag i ryggen, hodet etc. framfor å få en stråle som ioniserer molekylene mine. :ermm:

Jeg ville nå foretrukket ingen av delene. Et batongslag i skallen med dagens batonger (lange og tynne med bly i tuppen) kan fort la livet av et menneske.

Ikke demonstrer da Olsen.

 

Det er jo tross alt nesten bare sånne som deg, som driver med slikt. Og jeg skal ikke utelukke at en del av dere kan ha godt av et lite slag, når dere kommer med balltrær med pigger, og angriper VAUH.

Lenke til kommentar
Vel, jeg vet nå ikke helt jeg. Tror nesten jeg ville foretrukket et batongslag i ryggen, hodet etc. framfor å få en stråle som ioniserer molekylene mine. :ermm:

Jeg ville nå foretrukket ingen av delene. Et batongslag i skallen med dagens batonger (lange og tynne med bly i tuppen) kan fort la livet av et menneske.

Ikke demonstrer da Olsen.

 

Det er jo tross alt nesten bare sånne som deg, som driver med slikt. Og jeg skal ikke utelukke at en del av dere kan ha godt av et lite slag, når dere kommer med balltrær med pigger, og angriper VAUH.

Du synes det er greit å invalidisere demonstranter? Du synes det er greit å skyte demonstranter i ryggen? Du synes det er greit å bruke "smertekanoner" på demonstranter? Du synes det er greit å knekke hodeskalen på demonstranter med batong?

Lenke til kommentar
Vel, jeg vet nå ikke helt jeg. Tror nesten jeg ville foretrukket et batongslag i ryggen, hodet etc. framfor å få en stråle som ioniserer molekylene mine. :ermm:

Jeg ville nå foretrukket ingen av delene. Et batongslag i skallen med dagens batonger (lange og tynne med bly i tuppen) kan fort la livet av et menneske.

Ikke demonstrer da Olsen.

 

Det er jo tross alt nesten bare sånne som deg, som driver med slikt. Og jeg skal ikke utelukke at en del av dere kan ha godt av et lite slag, når dere kommer med balltrær med pigger, og angriper VAUH.

Du synes det er greit å invalidisere demonstranter? Du synes det er greit å skyte demonstranter i ryggen? Du synes det er greit å bruke "smertekanoner" på demonstranter? Du synes det er greit å knekke hodeskalen på demonstranter med batong?

Så lenge de er i livet uten varige men som ikke kan rettes på; ja.

Lenke til kommentar
Du synes det er greit å invalidisere demonstranter? Du synes det er greit å skyte demonstranter i ryggen? Du synes det er greit å bruke "smertekanoner" på demonstranter? Du synes det er greit å knekke hodeskalen på demonstranter med batong?

Men, mot personer som sympatiserer med nynazismen er det greit? :)

 

(Nei, jeg mener ikke noen av delene er greit. Såfremt de selv ikke først bruker vold.)

Endret av blacktower
Lenke til kommentar
Så lenge de er i livet uten varige men som ikke kan rettes på; ja.

Så man skal bli slått ned fordi man har sin egen mening? Høres ut som et diktatur-opplegg spør du meg. SÅ lenge man ikke tyr til vold som demonstrant da.

Eller står for noe som er ulovlig å stå for. :S

Lenke til kommentar
Du bruker ikke batong eller denne nye kanonen mot ufarlige demonstranter heller da..

Hvis en fredlig demonstrasjon plutselig tar en annen vending ved at _noen_ tuller seg inni der. Hva gjør man da? Det har skjedd mange ganger tidligere at da uskyldige demonstranter har blitt slått og tauet inn.

Lenke til kommentar
Du bruker ikke batong eller denne nye kanonen mot ufarlige demonstranter heller da..

Hvis en fredlig demonstrasjon plutselig tar en annen vending ved at _noen_ tuller seg inni der. Hva gjør man da? Det har skjedd mange ganger tidligere at da uskyldige demonstranter har blitt slått og tauet inn.

Leit for de som var dumme nok til å demonstrere. Hverken mer eller mindre. Demonstrasjoner er stort sett tøv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...