Gå til innhold

Hvor lenge er det til AMR kommer ut ?


Anbefalte innlegg

Vært litt småsnakk her og der i tråder om andre ting, men ikke så mange egne tråder om AMR så derfor vil jeg gjerne ha en egen tråd på det. Noen som har spesifikke datoer, eller sånn ca. datoer for når det kommer. Har planer om to kort til maskinen her og litt vannkjøling osv. men det blir vel ikke før i underkant av et år tror jeg.

Nei jeg vil ikke ha Nvidia så ikke nevn det ;)

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal tippe, så tipper jeg at vi kan få kjøpt med utpå høsten hvis vi er heldige, men tipper nærmere jul. Lanseringen vil sikkert skje sammen med de nye raptor skjermkortene. Så blir det å vente til vi kan få dem, siden ATI liker å selge store kvanta av skjermkortene sine til DELL, noe som fører til at det bare er smuler igjen til oss andre, men det jo lov å håpe at dette blir bedre.

Lenke til kommentar
AMR eller dual-kort løsning i det store og hele fra ATi er fremdeles bare rykter. ATi har hintet til en slik løsning, men det er alt.

det er nyheter her på hw siden om at ATI har avduket eller noe slik å vist fram det.

AMR er IKKE rykter!

Speccen til AMR er rykter men ikke at den kommer!

Lenke til kommentar
AMR eller dual-kort løsning i det store og hele fra ATi er fremdeles bare rykter. ATi har hintet til en slik løsning, men det er alt.

Er det dette du mener med hintet?

Reader Question: What plan do you have to match Nvidia's SLI? —Imanewbie

 

Rick Bergman: ATI chips have been used in multi-chip and multi-board configurations for several years now. So you could say that Nvidia is just now matching ATI with its SLI launch. You can check out Evans & Sutherland or SGI for examples of our chips being used in multi-chip and multi-board configurations right now. However, those solutions are for commercial and professional use (although we think you could probably play a fantastic game of Doom 3 or Half-Life 2 on one of those SGI systems with 16 graphics cards inside).

 

For gamers, we have some very interesting solutions in-house, but you will have to wait just a little while longer to hear about them. We want to be sure that our solution is user friendly, stable and widely compatible before we introduce it. We are very excited about what we have on deck and we are sure our customers will be excited as well. Stay tuned.

AMR (eller hva det kommer til å hete) kommer, men detaljer rundt teknologien er selvsagt bare rykter.

 

ExtremTech: ATI Answers Your Questions

Lenke til kommentar

Tidligst i mai når R520 blir lansert....

 

Mer sannsynlig, kanskje i sommer en gang, men personlig tror jeg ikke vi får høre noe før til høsten...

 

Det er nemmelig ganske mye jobb å utvikle drivere til dette, så det er ikke noe ATi kan gjøre på 1, 2, 3

Lenke til kommentar
Raptor' date='03/03/2005 : 19:00'] Det er nemmelig ganske mye jobb å utvikle drivere til dette, så det er ikke noe ATi kan gjøre på 1, 2, 3

Jeg tror ikke ATi starter med utvikling av drivere med en gang produktet er lansert og ikke før.

 

Optimaliseringer kommer etterhvert, men slik er det med hvert enkelt produkt som slippes.

Lenke til kommentar

Hmm, liker aldri og kjøpe et produkt som er splitter nytt. Vil at andre skal få være testkaniner før meg så jeg slipper alle bugs osv. Vil kjøpe når "systemet" er testet ut og jeg vet litt mer om hvordan det fungerer. Blir jo trossalt en del penger det blir snakk om, og jeg driter jo ikke penger akkurat :ermm:

Maskina jeg kjøpte nylig føler jeg at akkurat er ganske bra nå per dags dato, men jeg trodde kanskje at den vil være bedre. Jeg vil derfor prøve meg på AMD 64bit, doble skjermkort og litt vannkjøling fra Dangerden og "kanskje" peltier, vi får se. Hovedkortet mitt sliter med varme når jeg klokker nå hvertfall så jeg vil også ha et nytt hovedkort, blir vel Fata1ity med vifter over Ram og rundt transistorer rundt CPU. Greit å kunne klokke uten større bekymringer syntes jeg :blush:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...