Gå til innhold

Post bilder av deres båter her !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med 9.9 fikk jeg rundt 22-23 knop. Ble ikke helt nøyaktig, ettersom vi måtte kjøre med den store båten ved siden av for å sjekke. Men, rundt 22-23 knop. Med trimm skal jeg nok klare 25. Har enda ikke prøvd båten med trim. Den er faktisk ikke kommet på sjøen enda. :ermm: Blir satt ut til helgen tenker jeg.

Lenke til kommentar

alexsnader:

Hei!

Jeg skal kjøpe en slik båt som du har, men lurer litt på hvordan den er.

Jeg vet at den er selvlensende, men er det med en slik propp som du må ta ut å inn? Hvor mange er det plass til i den? Jeg snakket med forhandleren å han sa at visst jeg hadde den største tanken, ville jeg ikke få plass til den inne i sadelen? Jeg har en 25 liters tank. Og en 9.9 Tohatsu.

 

Mvh.Eiv880

Lenke til kommentar

hei!

 

båten er selvlensende ja! den proppa so følge med bruka eg nesten aldrig,bruka bare når det er to eller fleire som er med i båten.

Det er plass til tre stykk i båten, sjøl so syns eg det blir litt travelt sida båten er so liten.

den 25 liters tanken får du ikkje plass til i båten i det heile tatt :no:

men to 12 litera og fint nedi, og forsatt er det meir plass :)

Lenke til kommentar
hei!

 

båten er selvlensende ja! den proppa so følge med bruka eg nesten aldrig,bruka bare når det er to eller fleire som er med i båten.

Det er plass til tre stykk i båten, sjøl so syns eg det blir litt travelt sida båten er so liten.

den 25 liters tanken får du ikkje plass til i båten i det heile tatt :no:

men to 12 litera og fint nedi, og forsatt er det meir plass :)

Hmm.. Syns det ser ut som det er plass bak sadelen da. Er det ikke det da? )Bildet er av akkurat den båten som jeg kansje skal kjøpe.)

Lenke til kommentar
Og hva koster det for to nye 12-litere?

 

hei! prisen på tolv literane kjem jo ann på kor du kjøpe dei henne, sjøl so fikk eg dei der eg kjøpte båten! :)

 

 

Hmm.. Syns det ser ut som det er plass bak sadelen da. Er det ikke det da? )Bildet er av akkurat den båten som jeg kansje skal kjøpe.)

 

nei det er akkuart ikkje plass... :no:

 

 

 

Noen som har erfaring med Bever 350? Tror det er en bedre båt for meg, men lurer på hva den koster uten motor med styre konsoll og hvor fort den går med min motor som er en Tohatsu 9.9hk (ikke trimmet til 15hk)

 

Har hatt den og eg!:p hadde en sånn i to måna før eg fikk withen, heilt grei båt i grunn, god i sjøen det var den, men den vege en del meir, fikk den oppi 22 knop med 15 hk :no:

hvis du har longe bein kan det fort bli litt travelt og sitte i den. Og Styre snekka, kabel va noke pinglete greie i forhold til det som er på withen.

men det e en kjempe god båt :)

Edit:prisen på beveren ligge vel på 42.500

 

Btw kor fikk du bilde som du har i avataren din henn? :cool: link?

Endret av alexsnader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...