Gå til innhold

Post bilder av deres båter her !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den gule er til venstre ja. :) Båten ser jo rimelig liten ut da, til og med tak på den? Og er det ikke en 25hk som sitter på? Ser ut sånn vertfall.

 

Skulle vel gå bra nok, men den røde var kulere en det gule.

 

Husker i sommer var det fult av løp ute i byfjorden her i Bergen. Gikk som bare tusan, vedde på at det var 200hk på en 15 fots speedbåt. :p

Var også en liten (faen) som hadde en speedbåt med noenlunde stor motor på som kjørte fram og tilbake en del ganger. :p Bråkte noe sykt det også.

 

Gleder meg til hytten jeg da, ut i båt og kjøre i bølgene til Ekspress båten. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, den gule til venstre er min bror sin.

 

Er 25 hk som sitter på den, går ganske bra unna! utrolig artig båt det der, vledig liten, 7 fot. Får plass til akkurat 2 oppi den.. :) Er en spoiler som sitter på bak, ikke noe tak :p Veier 50 kg. Trekker faktisk ring, testa i sommer! :) Husker ikke helt hva den het, men det kan jeg sjekke ut.. Og ja, den til høyre er min! :):cool:

Endret av xZoPpY
Lenke til kommentar

Jeg har ikke bilder av den nå, ligger i hagen og pusser endel på den nå osv. !

 

men det er sykt hva folk i den lille bygda jeg bor i kjøper, en har en ett eller annet som bruker rundt 9 liter mila var det han sa, og den romer 2000 liter, Den hører vi når vi er i fjellene rundt området faktisk, må ta bilde av den til sommeren :p

 

har en 16 for speilbåt ala plastbåt, kjøper kanskje en 20h.k og setter på, har bare en gammel yamaha 5h.k akkurat nå, nettop "arva"

Lenke til kommentar

Her er min:

 

Dsc03509.jpg

 

Er en Terhi 400bs(ifølge forrige eier). Har fått en proff båtbygger til å lag vindskjerm etter at dette bildet ble tatt. Skal også kjøpe nye seter og "style" den. Står dessverre bare en sliten Johnson 25 hk på, men har planer om skifte den ut med en 30 hk yamaha.

Endret av OleJohnny15
Lenke til kommentar

Ser det er mange spørsmål om fart på Båter her...

Er vel litt og ta i, når en 30Hk skal gå 40 Knop?. Man MÅ minimum ha 60Hk / Båtvekt: 240 Kg for og Oppnå 40 Knop med en liten 12 foter.

 

Vel, min båt er og finne her;

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=405418

 

Mitt lille prosjekt! ;)

 

Gh 11 LS , 25Hk Yamaha V-MAX Autolube(EFI) , Turbo hotshot Chopper Propell / Dynasty Forgasser og Fri-Eksos = 38 Knop

 

11 Fot, som går 38 Knop.

Raskere enn dette går det ikke ann og strupe motor/Båt. Akterspeilet knekker om jeg hekter på 30Hk :p

 

Bilder kommer asap :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...