Gå til innhold

hvilket thermaltake kabinett?


Anbefalte innlegg

TT er jo ikke akkurat stilrene eller smoothe, TT heller litt mer mot fjortiss faktoren

 

men kan legge inn en litt saklig begrunnelse da : thermaltake er crap

 

Syntes dere to kan spare oss seriøse postere og spes emnestarter..slike poster har absolutt INEGNTING her å gjøre!!!! Liker dere ikke Thermaltake, start et emne selv og klag der!

 

ON-TOPIC:

 

Hvis du skal ha et Thermaltake og spiller mye på LAN, kan jeg anbefale Thermaltake Lanfire (hvorfor har ingen kommet med denne før?). Lanfire er kjempelett og er bygget i aluminium. Fronten er laget i plast men blandes godt med alu-finishen. Skillen er virkelig minimal mellom plasten og alu'en!

 

I tillegg til at Lanfire er lite og lett, kommer den med 4 vifter, viftekontroll, 4x3.5" brønner og 3x5.5" brønner (ett er brukt av viftestyringen!). Den er stor inni men liten utenpå :yes: ..

 

Ellers har Thermaltake ekstrautstyr til Lanfire. De har bl.a. sekk til Lanfire slik at man kan trasse rundt med PCen på ryggen samt at den har "lommer" til tastatur og mus.

 

...jeg har selv Lanfire og er IKKE FJORTISS. Ja, Lian Li er stilrene men syntes den er kjedelig etter min smak, dessuten..Lian Li er veldig overpriset uansett hva man sier (har sett fortjenesten på disse direkte fra produsent)

 

 

****EDIT:

sry, så ikke at det skulle helst være svart! Lanfire er i sølv

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OKeii! Tror det er alu, Mange som sier det er ferdig modda men det er tull :p Driver å modder det nå og det ser ganske kuult ut..

 

Det er mye plass til lys og vannkjøling (Laget spesielt for TT Big Water Cooler). Hardiskene er det ingen lyd å høre fra, de blir dempet av gummi på sidene.

 

Alt er bare bra syns jeg... Det eneste -/ er at viftene som følger med støyer mye, men du kan jo kjøpe viftestyring som jeg gjorde, Ser jo litt kuult ut å da :p

Endret av [makeway]
Lenke til kommentar
har sjøl et xaserV kabinett... men det ser ut som at eg må selge det fordi det bråke litt for mye til å ha den oppe i stua... e et halvt år gammelt og det e ingen feil med det... lyst til å kjøpe det?? kosta 1400 som ny

Tenker det er innmaten din som forårsaker bråket.

Må få si at eg tror få eller ingen av dere som kritiserer Thermaltake kabinettene har opplevd disse selv og går kun på nettbilder. fjortisaktig ja.. oppførselen altså.

ThermalThake Kandalf kabinettet knuser teoriene dere slår i bordet her.

Dette er relativt tungt, men av en årsak. Kvalitet.

Utvendig så er det strøkent design selv om den er spesi.

Kandalf og Armor er prikk like sett vekk fra frontdekselet.

De svarte skillene i fronten er alle med filter slik at luften trekker gjennom inn eller ut. Gjør seg bra for kjølinga.

Kabinettene er utrolig fleksible til den forskjellige bruker. selv for meg med vannkjøling og peltier.

her trengs kun et eneste hull og det blir i bunnen hvor radiator skal være.

ellers blri dte plass til 2 PSUer med litt fantasi, 2 radiatorer, vanntank, 2 pumper og dette uten at ting blir squeeset sammen.¨

 

Etter å ha gått igjennom eget Kandalf kabinett forstår eg at de fleste som hyler er folk som ikje kjenner til dette. men.. det er jo glimrende måte å få opp antall innlegg da.

men det gir et intrykk av fjortiss-forum

 

Har selv hatt XaserIII og nå Kandalf og har vært kjempefornøyd.

Det er dyre kabinetter men her er det kvalitet.

kandalfen setter riktignok XaserIII i skyggen :thumbup:

TT gir ut flere kabinetter som er rett og slett dårlige. men du får hva du betaler for.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bvææ! :wallbash:

Viss jeg hører ordet "stilrent" en gang til så flipper jeg ut!

Annenhver 13åring på dette forumet driver å preiker om stilrent ditt og datt og rene linjer og andre ting de har plukket opp fra "de voksne".

For guds skyld unger, det er ikke bare "Lian li og chieftec" :roll: som gjelder :roll:

Fks Thermaltake shark kan man absolutt ikke kalle noe annnet enn "stilrent" så slutt å syt om at TT er "jalla" "ikke stilrent" osv for å være kul!

Ellers en hyggelig 17. mai feiring! :)

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...