Gå til innhold

Windows Xp 64bit klar i April:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nåja.. skal konvertere meg til en optimistisk person når det gjelder win64 når eg ser at dine påstander slår igjennom :thumbup:

Var vel sikket litt av samme problemene når man ser på overgangen fra 16bit til 32bit også... Og det gikk seg jo til etterhvert? Så hvorfor skal ikke overgangen fra 32bit til 64bit gå seg til etter litt tid?

Lenke til kommentar
Nåja.. skal konvertere meg til en optimistisk person når det gjelder win64 når eg ser at dine påstander slår igjennom  :thumbup:

Var vel sikket litt av samme problemene når man ser på overgangen fra 16bit til 32bit også... Og det gikk seg jo til etterhvert? Så hvorfor skal ikke overgangen fra 32bit til 64bit gå seg til etter litt tid?

som du sa.. over tid..

derfor vil eg ikje vær så optimistisk nå til å begynne med.

det er vel snart et år siden Win64 kom på markedet i betaversjon og eg føler at lite er lagt til rette for å ta imot denne.

kanskje til neste år.. hvem vet ;)

Lenke til kommentar

Stemmer at det er "gjort lite" i henhold til win64 betaene. Men jeg tror faktisk at når Win XP 64 kommer i skikkelig utgave, så vil flere og flere mekke programmer og drivere og annet som kjører 64bit. I tillegg så vil man jo jo fortsatt kunne kjøre 32bit programmer (de fleste i allefall), så jeg tror overgangen kommer til å bli fin jeg. Men uansett så vet vi jo ingenting før det kommer:)

Lenke til kommentar
Stemmer at det er "gjort lite" i henhold til win64 betaene. Men jeg tror faktisk at når Win XP 64 kommer i skikkelig utgave, så vil flere og flere mekke programmer og drivere og annet som kjører 64bit. I tillegg så vil man jo jo fortsatt kunne kjøre 32bit programmer (de fleste i allefall), så jeg tror overgangen kommer til å bli fin jeg. Men uansett så vet vi jo ingenting før det kommer:)

nupe.. som du sier i slutten der.. ingen vet.. bare spekulasjoner..

og av det eg ser av driver/program tilgang foreløbig så er ikke jeg så helt gira på å ta imot denne win64bitten enda.

At Win64bit kommer ut i "skikkelig" utgave tviler jeg ikke på men...

hva skal man med ny platform om man ikke kan bruke den ?

så.. kanskje inn i neste år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

1. April allerede nå ? :whistle:

 

Gode nyheder for folk der har 64-bit systemer! Microsoft har besluttet, at bytte folks almindelige 32-bit Windows XP'er ud med 64-bit Windows XP'er helt gratis!

 

64-bit Windows XP udkommer i slutningen af april og man får den ved, at registrere sig med sin nuværende Windows XP på en hjemmeside hos MS, der så sender serienummeret med e-mail og man downloader og brænder så selv sin egen nye 64-bit Windows XP på en CD :) Nemt og bekvemt :D!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...