Gå til innhold

Ripe i NEC1770NX

arnbju

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Nec 1770NX som jeg har klart å få en ripe i under transport. Finnes det noe som kan fjærne dette ? Ala displaypolish til mobiler ?

Mvh

Arne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også veldig på dette. Er så forbanna kjipt at jeg ikke la ned skjermen i bagasjerommet når jeg fraktet den. Det svir så saftig! Fikk en ripe midt på skjermen på panelet, og et lenger oppe til høyre. Noen som vet?

• 4 uker senere...
Skrevet

Sorry, men eg veit ikkje kva du kan gjere. Enten for dere berre late det vere ei ripe i skjermen eller. Men vis skjermen fekk ripe under transport frå der du kjøpte den så er det berre å klage. :)

Skrevet

Neste gang dere kjøper skjerm så behold boksen den kom i og bruk denne til å frakte skjermen i, dette gjør jeg og det fungerer :) SKjermen blir like pen som ny :p

Skrevet
Neste gang dere kjøper skjerm så behold boksen den kom i og bruk denne til å frakte skjermen i, dette gjør jeg og det fungerer :) SKjermen blir like pen som ny :p

det er min også. foresten en kjempe skjerm denne 1770'en! :thumbup:

Skrevet

Kom en ripe i min 1770NX også.

Utrolig irriterende, men er ikke så mye man kan gjøre med det.

NEC sier at prisen for å reparere det, blir like stor som kjøpet av ny.

Skrevet (endret)
Korleis ser det ut da? Blir det ikkje bilde der ripa er? Eller ser du berre fysisk at det er ripe der men ingenting anna? :)

Ripen er såpass langt inn i panelet, at det er kommet en hvit stripe.

den er ikke så tykk, derfor merken man den ikke i detaljerike bakgrunner.

Men men ensfargede bakgrunner ser man det veldig godt.

EDIT: http://www.gsm-support.net/shop/generated/213_en.html noe som dette du tenker på?

Endret av cyberho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...