Gå til innhold

Hvilke filmer er verdt å se? (Kino)


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange likte The Incredibles (selv syns jeg den er litt overvurdert, men ingen hører på meg), Der Untergang har fått strålende kritikk og jeg har selv tenkt å se den i løpet av uken, Maskens Sønn er en skam for alt som heter film, National Treasure er Bruckheimer-action (likte du Armageddon og lignende filmer vil du like denne) og med mindre Team America er gått ut anbefaler jeg den på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Der Untergang hadde jeg faktisk ikke hørt om, men den hørtes veldig spennende ut. The Incredibles trur jeg nok ikke jeg gidder.., National Treasure, trudde ikke den gikk på kino fortsatt, men den virka veldig morsom etter trailer'n jeg så :)

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Mar Adentro. Knall film. Spansk saadan men vant oscar for beste utenlandske film.

Sann historie om en kar som blir lam. Han vil ta livet av seg men pa en lovelig maate. Utrolig sterk film. Er litt usikker paa om den er ute i norge enda eller

hva den norske titelen er. Det blir noe som "Sjoen pa innsiden" pa norsk. (Direkte oversatt da.)

Endret av Slefve
Lenke til kommentar
Team America.

Jeg syns også den var morsom, men den ligna jo veldig på South Park-filmen da :yes: Et par små eksempler på konkrete likheter:

-En ond liten tass som vil ha verdensherredømme

-Tassen faller ned og blir spidda på noe spisst

Ellers er humoren noenlunde den samme, men det er kanskje ikke så rart, er vel samme to folka som har laget de to filmene :)

Lenke til kommentar
Team America.

Jeg syns også den var morsom, men den ligna jo veldig på South Park-filmen da :yes: Et par små eksempler på konkrete likheter:

-En ond liten tass som vil ha verdensherredømme

-Tassen faller ned og blir spidda på noe spisst

Ellers er humoren noenlunde den samme, men det er kanskje ikke så rart, er vel samme to folka som har laget de to filmene :)

utrolig mange likheter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...