guge Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Fra ungene har sovnet rundt 2100 til ca. 0100 minus noe tid til å rydde i huset o.l. Enkelte dager er jeg mer enn lovlig trøtt på jobben. Da hjelper det med en Kaffe-Cola: En dobbel espresso. 3 isbiter laget av vanlig kaffe. Toppes med Coca-Cola. Gir turtall så det holder.
neb Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 til alle døgnets tider når jeg har tid. Hvis dama ser på noe på TV, som hun syns er kult, da er det lissom greit at jeg spiller! hovedsaklig fra mellom 16.00 - 02.00/når jeg ikke gidder lenger..
HrSteen Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Bruker å logge meg på etter middag rundt kl 17. Og etter at jeg fikk meg laptop så sitter jeg på stua og spiller det anbefales.. blir ikke så mye klaging fra samboern da
JPNord Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Jeg spiller mest i helgene, og på kveldene etter at skolen er ferdig... Men jeg synes ikke det er helt meg å sitte hele døgnet, derfor har jeg ofte pauser og andre ikke-wow ting :-)
Hellslayer Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Som oftes da jeg kommer tilbake i fra skolen frem til rundt 23.00 for da er det natta tid (Har utplasseringsperiode nå, så jeg må opp kl 07.00 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå