RastaXP Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Jah, nu lurer jeg på hvilken musikk som gjør dere irritert. Begrunn svaret. Det er ikke lov å komme med Schnappi og O-zone, det er bannlyst. Disse er laget for å irritere. Så ta helst de litt mer "særiøse" sangene du blir irritert over. Senest i dag var det en sang på tv som gjorde meg klekkelig irritert. Gatas Parlament - Anti-Amerikansk dans. Noe så tåpelig skal man lete lenge etter. Den stygge barnslige vokalen og den plagsomme "jappe-melodien" gjorde meg rett å slett sliten, dermed irritert. Gatas Parlament & co burde vært stengt inne for å irritere vettet av folk. ÅÅÅÅÅ! New rulez: Forklar en spesiel sang DU synes er irriterende. Ikke en hel sjanger Endret 28. februar 2005 av lord_vivec9
Goophy Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Eminem og sånn ca. all annen rap der frekvensen av ufine ord overstiger hva som forsvarlig. Og alt av gabber, techno osv. For ikke å glemme Nightwish. *grøsse*
TLZ Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Musikk som eg ikke liker, det blir jo forsåvidt en subjektiv sak.
Πεισιθάνατος Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg liker Gatas Parlament, til tross for at jeg generelt hater rap. Det jeg hater aller mest er danseband. Dansebandmusikk er det verste jeg vet om fordi: 1. det er ensformig 2. alt låter dønn likt 3. tekstene er helt idiotisk dårlige 4. det er sakte, drepende musikk 5. det er få instrumenter, og de eneste instrumentene som høres er saksofon og trompet
janfredrik Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Senest i dag var det en sang på tv som gjorde meg klekkelig irritert.Gatas Parlament - Anti-Amerikansk dans. Noe så tåpelig skal man lete lenge etter. Den stygge barnslige vokalen og den plagsomme "jappe-melodien" gjorde meg rett å slett sliten, dermed irritert. Gatas Parlament & co burde vært stengt inne for å irritere vettet av folk. ÅÅÅÅÅ! Alt de synger om er forsåvidt sant.
JR Ewing Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Musikk som eg ikke liker, det blir jo forsåvidt en subjektiv sak. Godt sagt.
RastaXP Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Senest i dag var det en sang på tv som gjorde meg klekkelig irritert.Gatas Parlament - Anti-Amerikansk dans. Noe så tåpelig skal man lete lenge etter. Den stygge barnslige vokalen og den plagsomme "jappe-melodien" gjorde meg rett å slett sliten, dermed irritert. Gatas Parlament & co burde vært stengt inne for å irritere vettet av folk. ÅÅÅÅÅ! Alt de synger om er forsåvidt sant. Ja, det er jo sant. Irriterende er sangen fortsatt. Sikkelig wannabe politiker
janfredrik Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Wannabe politiker? Eksempel på wannabe-politisk utsagn i den sangen?
RastaXP Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Wannabe politiker?Eksempel på wannabe-politisk utsagn i den sangen? Jaja, må vi begynne å snakke om Gatas Parlament? Jeg har tydeligvis helt andre formeninger om gruppa en du. Ferdig basta
Neptun_ Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Dirty Oppland. Jeg blir ubegrenset irritert. EDit: Alle sangene. Absolutt alle. Men kan jo nevne "kjendisparty og "coca cola". Endret 28. februar 2005 av |/|etallica
P-in-P Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Alt av O-Zone får meg til å se rødt! Blir også sliten av å høre på Odd Nordstoga.
Oleway Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Schni, schna, schnappi... EDIT: Sorry, leste innlegget før det ble redigert. Vil si meg enig med TLZ. Endret 28. februar 2005 av Oleway
RastaXP Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Schni, schna, schnappi... Les reglene gutt!
bortevekk Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 det som irriterer meg er slike "sinte"jenteband...litt vansklig å forklare, men
lubb Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Alt av techno, trance og hele den mølja. Boyband\Rockeband som blink182, linkin park, sum41 osv... var det noe mer da
RastaXP Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 New rulez: Forklar en spesiel sang DU synes er irriterende. Ikke en hel sjanger Ikke for å væra slem
P-in-P Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Schni, schna, schnappi... Les reglene gutt! Hva mener du med det? Litt wannabe moderator i dag? Han sa en sang som irriterte han og det er vel det tråden handler om Skjerp deg!
halvardm Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Jeg blir egentlig irritert av det meste av techno og de i den duren sammen med danseband. Jeg blir også irritert av veldig pop-produsert musikk. Da snakker vi Atomic Kitten osv.. EDIT: Den siste regelen kom etter min post. Endret 28. februar 2005 av Skomaker
halvardm Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Schni, schna, schnappi... Les reglene gutt! Hva mener du med det? Litt wannabe moderator i dag? Han sa en sang som irriterte han og det er vel det tråden handler om Skjerp deg! Nei, men vi skal ikke snakke om Schnappi og Ozone i denne tråden ! DU - P in P - burde ta å lese første innlegg! Endret 28. februar 2005 av Skomaker
P-in-P Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Schni, schna, schnappi... Les reglene gutt! Hva mener du med det? Litt wannabe moderator i dag? Han sa en sang som irriterte han og det er vel det tråden handler om Skjerp deg! Nei, men vi skal ikke snakke om Schnappi og Ozone i denne tråden ! DU - P in P - burde ta å lese første innlegg! Han har nok redigert siden jeg las innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå