Gå til innhold

Gode dvdr-plater til Nec 1300a?


AvIOn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en Nec 1300A før jeg kjøpte en BenQ1620. Da svidde jeg mye på RitekG04 som Norwaydisc har. De er litt dyrere enn ePro, men fungerte konge på min Nec :yes:

 

Vær litt obs på når det gjelder denne Nec'en...plater som funker glimrende i en 1300A, kan være dårlige i en annen 1300A...hvor merkelig det enn høres :dontgetit:

Lenke til kommentar
Kanskje det er en ide å kjøpe seg ny dvdbrenner da? Noen gode tips? Hadde vært greit med dual-layer hvis det ikke er altfor dyrt, men helst en som tar DE FLESTE platene, så slipper man å "sortere"...

Da passer BenQ DW1620 bra for deg :thumbup:

DL brenner som takler det meste av plater..

 

Det er den beste brenneren på markedet i skrivende stund og koster ikke mer enn 5-600 kr.

 

Du kan lese mer HER

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg Verbatim plater på min 1300a og er meget fornøyd. Kjøper stort sett pastell pakkene hos Lefdal/Elkjøp til rundt 60 kroner(for 5), de er av meget bra kvalitet og vil nesten garantert overleve de fleste billig-DVDene.

 

Har også tenkt å bytte til en DL brenner, men har fremdeles 2 ankepunkter: 1) platene er fremdeles mye for dyre, 2) Jeg vil ha minst 12x DVD+DL(samma om det er +/-) brenning før det er aktuelt, 4x er ganske treigt på 8.5 GB.

Lenke til kommentar

anbefaler sterkt å oppdatere firmware på den brennern

etter jeg gjorde det på min brenner den på alt jeg har funnet

selv bruker jeg

 

spindel med plater.. 25 plater for 99 på computer city

 

fungerer kjempe fint..

 

trenge rikke å kjøpe nye brenner.... halvtime pr disk er en fin tid

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg Verbatim plater på min 1300a og er meget fornøyd. Kjøper stort sett pastell pakkene hos Lefdal/Elkjøp til rundt 60 kroner(for 5), de er av meget bra kvalitet og vil nesten garantert overleve de fleste billig-DVDene.

 

Har også tenkt å bytte til en DL brenner, men har fremdeles 2 ankepunkter: 1) platene er fremdeles mye for dyre, 2) Jeg vil ha minst 12x DVD+DL(samma om det er +/-) brenning før det er aktuelt, 4x er ganske treigt på 8.5 GB.

Kanonbra. Da skal jeg teste disse.

 

 

Til deg/dere som snakker om firmware.. Hvor finner jeg det til min 1300a brenner?

 

EDIT: Har letet etter det, men klarer IKKE å finne det... :no:

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar
Selv bruker jeg Verbatim plater på min 1300a og er meget fornøyd. Kjøper stort sett pastell pakkene hos Lefdal/Elkjøp til rundt 60 kroner(for 5), de er av meget bra kvalitet og vil nesten garantert overleve de fleste billig-DVDene.

 

Har også tenkt å bytte til en DL brenner, men har fremdeles 2 ankepunkter: 1) platene er fremdeles mye for dyre, 2) Jeg vil ha minst 12x DVD+DL(samma om det er +/-) brenning før det er aktuelt, 4x er ganske treigt på 8.5 GB.

Har du produktnummer på disse? Du finner de vel på www.elkjop.no

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg Verbatim plater på min 1300a og er meget fornøyd. Kjøper stort sett pastell pakkene hos Lefdal/Elkjøp til rundt 60 kroner(for 5), de er av meget bra kvalitet og vil nesten garantert overleve de fleste billig-DVDene.

 

Har også tenkt å bytte til en DL brenner, men har fremdeles 2 ankepunkter: 1) platene er fremdeles mye for dyre, 2) Jeg vil ha minst 12x DVD+DL(samma om det er +/-) brenning før det er aktuelt, 4x er ganske treigt på 8.5 GB.

Kanonbra. Da skal jeg teste disse.

 

 

Til deg/dere som snakker om firmware.. Hvor finner jeg det til min 1300a brenner?

 

EDIT: Har letet etter det, men klarer IKKE å finne det... :no:

http://www.de.nec.de./softwareoverview2.php/id/557

 

Har du produktnummer på disse? Du finner de vel på www.elkjop.no

Finner de ikke på www.elkjop.no, men tror de heter pastell, de er lett gjenkjennelige i sine mange farger. Skal sjekke produktnummer når jeg kommer hjem, dersom jeg husker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...