Gå til innhold

Hvor kan man finne di beste cheatsa?


Anbefalte innlegg

Det er jo fett å cheate. :] Morro med folk som blir så ufattelig hissige av folk som cheater public også.

Du cheater?

offda, lamt sier eg azzå, lamt :thumbdown: syns sikkert det er morro å bli pwnd av speedhacker eller aimbot og du?? åja vent litt, en kan jo ikkje bli pwnd av cheatere nei :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen ting ulovlig ved å cheate, så ser ikke grunnen til at slike poster blir stengt. Er det mye personangrep o.l. i tråden - som det er i denne - er saken en annen.

 

Banentiss: Som du sier er det ingen ting ulovlig ved å cheate. Jeg/en del andre ønsker selvfølgelig ikke at folk skal gjøre det.

 

At folk kaster ut personangrep i en slik tråd er like mye ødelegging av tråden, som cheating er ødelegging av spillopplevelsen. Det er faktisk personangrep som er forbudt, ikke cheating.

 

Det er i allefall det jeg mener.

 

Edit:

de som cheater i cs burde blitt banna fra steam og online spilling....

 

Og det gjør de som regel også, ettersom de som har utviklet spillet vil at folk ikke skal hacke/cheate/jukse.

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar
Det finnes ingen ting ulovlig ved å cheate, så ser ikke grunnen til at slike poster blir stengt. Er det mye personangrep o.l. i tråden - som det er i denne - er saken en annen.

 

Banentiss: Som du sier er det ingen ting ulovlig ved å cheate. Jeg ønsker selvfølgelig ikke at folk skal gjøre det.

 

At folk kaster ut personangrep i en slik tråd er like mye ødelegging av tråden, som cheating er ødelegging av spillopplevelsen.

 

Det er i allefall det jeg mener.

 

Edit:

de som cheater i cs burde blitt banna fra steam og online spilling....

 

Og det gjør de som regel også, ettersom de som har utviklet spillet vil at folk ikke skal hacke/cheate/jukse.

tja, tror ikke alle blir banna...spilte sist i går mot en som juksa...men men de blir vel tatt til slutt :p

Lenke til kommentar
tja, tror ikke alle blir banna...spilte sist i går mot en som juksa...men men de blir vel tatt til slutt :p

Man kan selvfølgelig ikke være helt sikker, ettersom det hele tiden utvikles nye metoder å jukse på. Tror aldri problemet kommer til å forsvinne helt, og om man har så store problemer med at enkelte jukser, passer kanskje modellflybygging eller noe lignende bedre.

 

Edit: Finner ikke trådstarter det han søker her, gjør han det et annet sted. Ser liten vits i å utsette problemet - så lenge det følger rettningslinjene.

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar
... og om man har så store problemer med at enkelte jukser, passer kanskje modellflybygging eller noe lignende bedre.

En har helt klart rett til å klage så lenge en annen bryter reglementet for serveren. Om han da har store problemer med en cheater, er det ikke han som skal forandre interesse - heller den som cheater - til f.eks. modellflybygging.

 

Sier ikke serverens reglement noe om cheatere - har for øvrig cheateren like mye rett til å være der, som en hver annen spiller.

Lenke til kommentar
En har helt klart rett til å klage så lenge en annen bryter reglementet for serveren. Om han da har store problemer med en cheater, er det ikke han som skal forandre interesse - heller den som cheater - til f.eks. modellflybygging.

 

Sier ikke serverens reglement noe om cheatere - har for øvrig cheateren like mye rett til å være der, som en hver annen spiller.

Om reglementet til serveren sier at personen ikke skal cheate, er saken en annen. Forstå meg rett: Jeg ønsker selvfølgelig ikke at folk skal cheate, men jeg vil si det er enda verre med folk som syter, klager, og slenger dritt inne på forumet - og som faktisk ødelegger tråden til personen som ønsket koder.

 

Trådstarter bryter 0 regler,

 

Øvrige brukere bryter en del:

 

 

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

 

Det kommer tydelig frem at folk ikke akkurat argumenterer saklig i denne tråden. Eks;

røyk deg skjev din tass, så ser du gjennom hva som helst!
og
offda, lamt sier eg azzå, lamt  syns sikkert det er morro å bli pwnd av speedhacker eller aimbot og du?? åja vent litt, en kan jo ikkje bli pwnd av cheatere nei 

 

Den trenger vel neppe mer kommentar.

 

#4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder.

 

Folk holder seg ikke til temaet. Hadde de gjort det, hadde trådstarter fått et svar. Jeg tror ikke han er interessert i å høre på andre folks meninger om cheating.

 

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

Folk uttrykker sin vrede ved å slenge stygge kommentarer, fremfor å diskutere det på en ordentlig måte.

 

For eksempel:

 

 

Idiot!! Skjønner du ikke at du sitter å ødelegger for andre?

 

Men da koser du deg vel?

 

og

 

Toks! Du er en av de som ødelegger for såååå mange andre.

Kan du ikke stikke å sprenge noen postkasser, eller noe annet for å få utløp for at du er: født mindre intelligent, du er dårlig til å spille cs, har lite/ingen venner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...