Gå til innhold

Hvor kan man finne di beste cheatsa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud folkens, han spurte bare, ikke for å bli uthengt osv. Får lyst til å raportere alle som en! :mad:

 

Om han har lyst på cheats, ja så får han ha dem- han blir å bli kicka/fratatt kontoen sin en gang uansett om han cheater ;)

 

Til trådstarter: Søk på google, så finner du nok massesvis :)

 

 

Edit: Skrive-Njaal

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Bare rapporter meg du :) For hvis dette skal bli et forum, som man får hjelp til å finne cheats, så gidder ikke jeg være her mer.

 

Njaal

 

Edit:

Sjekk disse:

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=3470920

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=3538534

 

Det sier litt om hva hw.no mener om mulitplayer cheats.

Endret av Njaal[NOR]
Lenke til kommentar

Han sa at han skulle spille mot bots, dere flamet, da burde dere få advarsler m.m nesten alle sammen. Hvis dere er lei av at folk cheater på deres server/den public serveren som dere spiller på, rop på admin, så blir han banna og reporta i massevis.

 

Ikke døm innsiden etter omslaget, ikke flame, så får dere være en del av forumet her.

Lenke til kommentar
Han sa at han skulle spille mot bots, dere flamet, da burde dere få advarsler m.m nesten alle sammen. Hvis dere er lei av at folk cheater på deres server/den public serveren som dere spiller på, rop på admin, så blir han banna og reporta i massevis.

 

Ikke døm innsiden etter omslaget, ikke flame, så får dere være en del av forumet her.

"You said it" :thumbup:

Kan ikke fyren bare få prøve å cheate mot bots en gang. Han (som mange andre) lurer på hvordan cheats fungerer, og det er ingen grunn til å flame for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Er en del mod-servere med Hero mod og slik du kan spille på... er ikke cheat men er vertfall annerledes enn vanlig CS hvis d er det du er ute etter. Men er du derimot ute etter mer frags på public servere bør du egentlig bare spille mer og ikke cheate.

 

Personlig skjønner jeg meg ikke på dem som cheater, i noe spill Multiplayer eller Singleplayer... Ødelegger jo hele spillet.

Lenke til kommentar

Er ikke personangrep mot rettningslinjene?

 

 

Syns også det var dårlig moderatorskap (hvis et slikt ord finnes) å stenge den posten. Hva moderatoren mener er etisk eller uetisk skal skal da ikke være grunnlag for stenging av en tråd. Skal tråder stenges, bør det være fordi de bryter rettningslinjene.

 

 

Edit: Linken ser ikke ut til å fungere, men det er den samme linken Njaal[NOR] har i posten ovenfor.

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne meg på dette forumet....Åpner man kjeften om at man har lastet ned noe man må ha lisens for så er det fy fy og ferie...Spør man etter cheats så er det helt godkjent...Er ikke mye omtanke for de som vil spille på nett uten og bli plaget av sånne tapere som absolutt ikke greier og spille uten cheats...

 

Til dere cheatere så sier jeg bare gå og finn dere en annen hobby og hiv dere i veggen... :mad:

 

Til de som driver dette forumet vil jeg bare si at dere burde forby diskusjoner om cheats like mye som dere har forbud mot diskusjoner om piratkopiering.... :hrm:

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

hmm, jeg synes ikke det er galt å reagere når folk spørr etter CS cheats, cheats har jo ødelagt spilling på public servere.

 

Til trådstarter, jeg vet ikke om noen cheats, jeg prøvde wall hack en gang for ei stund tilbake. Ikke mye morro nei, å jukse mot boter blir som å jukse i kabal..

Lenke til kommentar

Hmmm, husker jeg brukte wallhack (for å se om noen andre gjemte kort bak seg, e.l.) og aimbot (for å sende kortene i riktig retning). Morsomt helt til jeg ble tatt, siden jeg alltid visste om folk småjukset.

 

Den der "jeg-skal-cheate-mot-boter"-unnskyldningen er ganske så oppbrukt. Vanskelig å tro på den, siden folk som jukser public/pcw/cw/osv. bruker den.

 

Og hvorfor trenger du å kunne slå av aimboten? For at botene ikke skal se at du cheater? Vel, det høres jo temmelig logisk ut, for vi alle vet jo at botene sender demo til RADAR!

 

EDIT: Hvis noen ikke skjønte det, snakker jeg om kortspill øverst - gris! :yes:

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...