Gå til innhold

Yeong Yang Server Cube - YY-0430


Anbefalte innlegg

Tja regner med det. Siden microplex ikke fikk inn Yeong Yang før i juli ifølge  hjemmesiden dems, går jeg ut fra at ADT bestilte fra 3dfxcool. Men 3dfxcool forhandler jo ikke 0430 lengre så helt sikker kan jeg jo ikke være :)

 

Men hvis de gjør med 0430 som de i dag gjør med 0221, så hadde de kanskje levert med PSU da også som jo fordyrer kabinettet en del.

Jepp,kan jo vere at det var med psu der ja.

Som jeg også nevnte, kjøpte jeg litt griller og noen 120mm vifter sammen med kassen, pluss frakt (ikke no' medfølgende PSU her i gåden)... Til sammen ble det over 2800kr ;). Jeg lovte å gi dere et tilstandsbilde, og her kommer det!

 

PS: Ikke døm meg for nåværende utseende på kabinettet, har skjedd en del som sørger for at jeg ikke får utført de planene jeg har for det, men før jul burde ting være i boks :p

 

24911104758.jpg

Endret av ADT
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
hele fronten sitter nemlig litt vel løst for vår smak

Da tar du fram skrutrekkeren og monterer de tre skruene som skal holde fronten på plass...

Begge dørene er utrustet med støvfilter

Men det er å betrakte som en verdiløs gimmick all den tid ufiltrert luft kan passere inn i underkant av fronten. Det er en åpning under hver dør.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg sitter og vurderer dette selv akkurat nå. Så vidt jeg kan se så er det kun utseendemessige forskjeller.

 

Men en ting jeg lurer på er om de 4in3 modulene passer i dette kabinettet. Det hadde gjort kabinettet HELT fantastisk :)

 

Har netshop noen sånne moduler tro :hmm:

 

Litt oppdateringer på denne posten:

 

Her er litt utfyllende info om de forskjellige cube-kabinettene:

YY-0221 som ut i fra bildene er det som er på tilbud hos netshop

yy-0420 som er den testede versjonen (?)

 

Jeg ser i spesifikasjonene at det skal være hele 7 skjulte 3.5" plasser, men hvor er disse??

 

Jeg har forøvrig kommet over disse modulene som jeg vurderer å bestille ved siden av :)

Endret av Nero Burningwr00m
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt meg et Yeong Yang Server Cube YY-0221 til 695,- på ukens tilbud hos Netshop :)

Har også bestilt 2 stk 4in3 CoolerMaster moduler, så dette blir nok bra.

 

Da blir det plass til 8 disker i front og 8 disker i bakkant.

Kan komme tilbake med litt mere info når jeg har fått hentet tingene i ettermiddag :)

 

Edit: Fryktelig mye smiley's jeg hadde brukt da ...

Endret av Nero Burningwr00m
Lenke til kommentar

Jeg har den versjonen som ble testet i artikkelen. Vet ikke hvordan 5 1/4 slot`ene er inndelt på Netshop-versjonen, men på mitt er det inndelt 3-3-2 med en tynn stålbjelke mellom. Det vil si at om man skal montere drevrammer må man ha f.eks. to stk 3-4 og en stk 2-3.

 

Kan være lurt å sjekke opp dette eller vente til man har kabinettet før man bestiller drevrammer for å unngå feilkjøp.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...