Gå til innhold

Yeong Yang Server Cube - YY-0430


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, høres ikke bra ut :p Kjapp deg litt med å lage tråden a, vil kjøpe snart :D

Hehe, kjøp i vei. Har fått ut det meste av sinne nå... Du vil nok ikke bli skuffet. Har diverse prøver på skolen denne uken, men om lørdagen burde jeg ha noe klart...

Lenke til kommentar

JEG ER LAT! Tok masse bilder under monteringen, men orker ikke tenke på å sette det sammen til en tråd nå... Kanskje mot sommer :p

 

Her er et kjapt bilde med webcammen... (Elendig kvalitet, de andre bildene er tatt med skikkelig Digitalkamera)

 

RPY29187.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 5 uker senere...

Huff, har hatt så mye å surre med, hvordan kabinettet ser ut har desverre havnet ganske langt ned på prioriterings-lista, men jeg kan jo alltids ta noen bilder av hvordan oppsettet ser ut nå, men blir ikke før senere i dag...

 

Worklog droppet jeg da det stort sett var som å montere i hvilket som helst kabinett, eneste som er spesielt er de to radiatorene jeg har montert i toppen.

Lenke til kommentar

Tja regner med det. Siden microplex ikke fikk inn Yeong Yang før i juli ifølge hjemmesiden dems, går jeg ut fra at ADT bestilte fra 3dfxcool. Men 3dfxcool forhandler jo ikke 0430 lengre så helt sikker kan jeg jo ikke være :)

 

Men hvis de gjør med 0430 som de i dag gjør med 0221, så hadde de kanskje levert med PSU da også som jo fordyrer kabinettet en del.

Lenke til kommentar
Tja regner med det. Siden microplex ikke fikk inn Yeong Yang før i juli ifølge hjemmesiden dems, går jeg ut fra at ADT bestilte fra 3dfxcool. Men 3dfxcool forhandler jo ikke 0430 lengre så helt sikker kan jeg jo ikke være :)

 

Men hvis de gjør med 0430 som de i dag gjør med 0221, så hadde de kanskje levert med PSU da også som jo fordyrer kabinettet en del.

Jepp,kan jo vere at det var med psu der ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...