Gå til innhold

Hvordan skiller en Rouge i lockpicking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man finne bokser man må "picke" for å skille i dette eller kan man skille på annet vis? Har en kompis som skulle hatt opp en "box", men får beskjed om at jeg ikke er skillet nok...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
du kan traine opp til 175 uten noe spesielt arbeid. Traineplasser for begge factions.

Men hvordan skiller jeg? Det står (inne på skills): "Lockpicking skill ': 1/85"

Jeg prøver jo å skille ved å prøve å åpne ting for folk, men får beskjed hver gang om at "not high enough skill" men hvordan skiller jeg da? Hvordan trener jeg denne skillen?

Skrevet

Hihi. Snakk med en Rogue trainer du. Han vil så be deg snakke med Matthias Shaw (Dersom du spiller alliance og human iallefall) og så vil han be deg dra til RedRidge. Der vil du møte en fyr som gir deg et quest og henvisninger til hvordan du kan traine lockpicking..

Problemet er derimot å trene skillen sin høyere enn lvl85 :S

Skrevet

Hihi. Snakk med en Rogue trainer du. Han vil så be deg snakke med Matthias Shaw (Dersom du spiller alliance og human iallefall) og så vil han be deg dra til RedRidge. Der vil du møte en fyr som gir deg et quest og henvisninger til hvordan du kan traine lockpicking..

Dette er egentlig ikke noe problem, for hver level du gainer som rouge, øker maksimalverdien for lockpicking 5 =)

Skrevet (endret)

Vel, jeg er Dwarf Rouge - har snakket med traineren min mange ganger ja.. men aldri fått beskjed om å gå til Shaw eller noen andre i forbindelse med lockpicking.

Har også vært i "Old Town" i Stormwind å sett etter han, men kunne ikke finne han.

Såh...

Vil jeg kanskje få denne "beskjeden" av Rouge traineren min når jeg når et visst level?

Endret av superreven
Skrevet (endret)

Gå til althers mill i redridge der kan du traine lockpicking. ;)

Tror du får et quest i oldtown i sw

edit: old town hadde du vist vært i ja.. men det var ivertfall der jeg fikk questet mitt, inni det slottet som er i old town eller.no

Endret av geedoo
Skrevet
Er nå ved Alther's Mill å trener som bare det! :yes:

ikke vits å kjøpe når det er gratis der! :p

Eneste problemet med det stedet, er at det gjerne er mange andre folk som står der og fucker opp. Hver gang du skal fullføre og åpne kisten, så kommer det en idiot og får deg interrupted. Irriterende.

Skrevet

Du kan få 100 i lockpicking i Redridge, mulig også 105. Lockpicking-maxskill øker med 5 per level, slik at 300 er maks. Etter det blir det litt mer stress. Alternativene er enten å trene på kista i tårnet i Westfall, men da må du banke level 26-eliten som passer på den. Alternativt kan du dra til Ratchet og traine der. Den kista er ikke beskyttet av noen, og du kan traine i fred og ro frem til level 175. Se opp for horde der :p

Etter dette kan du traine lockpick på dører i instancer. Problemet her er at det er 20 minutters "respawn" på hvor ofte døra låses.

Selv har jeg nå 221/225 i skill, uten å ha anstrengt meg for mye. Trainet en dem lockpick da jeg tok Scarlet, og dørene er fremdeles gule i level. På level 225 kan man lockpicke Gate to Searing Gorge, og kan da fortsette med det rimelig lenge. Ganske praktisk, da jeg slipper å drasse med meg nøkkelen :D

Skrevet

Finner ikke han fyren i Redridge, ganske kjipt egentlig, har bare 2 i lockpicking og er level 24 :-/

Noen som vet hvor jeg finner han, finner ikke noen havn jeg?

Skrevet

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...tmp=1#post20276

Lockpicking Guide from 1-300

1-100 - Keep picking the instant respawn chests near the lockpicking quest.

100-175 - You can pick the Polly quest chest (Horde LP Quest chest), OR you can use either of the chests in the Poison quests (Alliance OR Horde) you get at later levels. You will have to click on your lockpicking skill first, then click the chest. (If you have the reading and inference skills of a legaly "mentally deficient" person: YOU HAVE TO READ BELOW IN THE TRIVIAL LIST.) (I have just insulted retarded people everywhere, I've seen mentally retarded people with more smarts than half the people in this board.)

For the Polly/Poison Tower chests: You NEED to activate (CLICK) your lockpicking skill icon first, then (CLICK) on the chest as your cursor will not change automatically like it did during the quest or before it.

175-225 - Pickpocket mobs for Sturdy Junkboxes. Several mobs drop them, check thottbot and pick the best location for you. I recomend mobs in instances, that way you can pick it clean, reset the instance, then go to town again. You can also pick doors in instances at this range. I personally picked the door in the Scarlet Monestary cathedral from 180-225 one day by repeatedly resetting the instance.

225-280 There is no real easy way that I've found to skill this range other than to keep doing junkboxes. You can use the gates in the NE corner of Searing Gorge, but there is no reliable way to reset them (see notes below for more information). Also opening lockboxes in your faction's major city will get you skillups.

280-300 There are 3 doors in Blackrock Depths that are very close to the zone in that you can use to skill up this.

Skrevet

Hvis du vil ha hva du skal me teskje:

http://www.thottbot.com/?q=2213

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...