Gå til innhold

Lei Rxxxxxx Moderatorer


Anbefalte innlegg

Snekker`n: Selvfølgelig forstår jeg deg godt. Men rentingslinjene og nettiketten forklarer alt meget godt, så derfor så skal nye medlemmer være i stand til å lage bedre emnetitler en de til tider gjør.

 

Allikevel synes jeg at nye brukere skal bli behandlet ulikt, men ikke så ulikt som de til tider blir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Cornel @ 01/03/2005 : 19:53)
QUOTE (DesertGlow @ 01/03/2005 : 19:41)
Kan vel også nevne det her at vi nå har lagt ut forkortede retningslinjer: http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60

Heile den blekka var ikkje ute da eg registrerte meg i allefall.

Du har flere ganger i denne tråden kun kommet med krasse svar og beskyldninger mot oss som modererer dette forumet. Men du har ikke kommet med noen spesifikk grunn til at du synes vi gjør en dårlig jobb... du slenger ut sure kommentarer uten at du begrunner de. Du gjør som mange andre brukere som av en eller annen grunn har fått noe mot oss... du gidder ikke å forklare hva vi kan gjøre bedre. Og så lenge du ikke gjør det, så er dine innlegg totalt unødvendige og som spam å regne. Og spam? Jo, det er noe man kan få advarsler for... men det vet sikkert du om du har lest reglene... eller har du det? Du har tross alt over 2600 poster uten å ha fått noen advarsler... så uansett ser det ikke ut som det er noe problem for deg. Så hva klager du egentlig over?

 

For ordens skyld... har ikke gitt advarsel for dette nå, men hvis folk fortsetter å uttrykke misnøye over oss uten å forklare hvorfor eller komme med konstruktive forslag til hva som kan gjøres bedre, så kan det fort skje.

 

For å svare på det jeg har sitert fra deg... nei, de forkortede retningslinjene er helt nye, men de sier ikke mer enn de utvidede retningslinjene som har vært der hele tiden. Noen regler har blitt endret noe over tid, men stort sett til mindre strengere regler, og de store forskjellene er det dog ikke. Egentlig er det bare å vise litt IQ og EQ (sosial intelligens) så går alt veldig bra selv om man ikke har lest retningslinjene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...