Gå til innhold

the steam servers are currently too busy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får denne feilmeldingen når jeg vil prøve å spille HL2.

"Please wait while Steam unlocks game files"

"Decrypting Halflife 2 game files"

Hva er det for noe galt nå da? Kjørte HL2 før jeg oppgraderte pc'n min. Har sjekket at Norton Internet Security ikke stopper Steam, og heller ikke routeren. Har Steam daua? Forbanna møkk! :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, ser at noen ikke gidder å lese _både_ overskrift og teksten i innlegget.

Det jeg mente, er at jeg _alltid_ får samme meldingen om at serverene til Steam er opptatt. Og det er de jo ikke iflg. websidene deres (selvfølgelig er de ikke opptatt hele tiden).

Skrevet (endret)

Slett Clientregistry.blob filen (lukk Steam først) fra Steam mappen din. Og start Steam igjen.

EDIT: Du vil da få en ny server som Steam kontakter...

Endret av TCi
Skrevet

Har prøvd å reinstallere Steam/HL2, og har prøvd å fjerne blob-filen. Ikke noe nytter. Har prøvd å kjøre med Norton Internet Security avslått, og brannmur på både ruter og modem avslått (DMZ til min maskin). Jeg har også prøvd å slå av NAT, RIP, og UPNP på ruter og modem.

Skrevet

Hvor lenge har du ventet på at de filene skal bli ferdig?? Tar litt tid...

Var på Lan for ikke så lenge siden. De 2 kameratene mine hadde fått snerten av cs: source. Begynte å installere det jeg og, men fikk problemer med steam. De sa at serveren var for opptatt når jeg skulle "låse opp" spillet.. Gikk F### med så tregt tok meg 5t... og det var på en fredags morgen klokka 2!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...