Gå til innhold

FAQ (Guider, sponsing, ordbok ++) - Oppdatert! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det ikke an å kjøpe en Bryter med variabel motstand og koble til di røde Katodene? Og dempe dem ganske mye mens jeg har på UV? Hvordan vil det funke? Ellers kan jeg jo bare Swiche.. :hmm:

det funker greit det, bare du demper 12v. en og ikke katode ledningen, ikke at det ikke går, men den har veldiglett for og få ødelagt ledningen sin eller få dårlig kontakt. f.eks du kan ikke ha mer enn 2 forlengere før bare halve katoden lyser

Lenke til kommentar
mine grønne katoder ''dreper'' nesten all uv effekt :S men det funker...men jeg har 2 invertere og 1 bryter på vær...2 grønne 30cm og 2 uv 30cm så har jeg lakka den ene vifta som er ganske nærme uv lyset...den er lakke med fluoriserende gul som jeg kjøpte på clas..vifta er svart når uv ikke er på så blir den fluoriserende gul når man skrur på uv lyset :p (ganske phett) :p

som du kjøpte? den var ny :p

Lenke til kommentar
mine grønne katoder ''dreper'' nesten all uv effekt :S men det funker...men jeg har 2 invertere og 1 bryter på vær...2 grønne 30cm og 2 uv 30cm  så har jeg lakka den ene vifta som er ganske nærme uv lyset...den er lakke med fluoriserende gul som jeg kjøpte på clas..vifta er svart når uv ikke er på så blir den fluoriserende gul når man skrur på uv lyset :p (ganske phett) :p

som du kjøpte? den var ny :p

jajaja..lånte av deg da :p

ALLE SAMMEN jeg lånte den gule fluoriserende sprayem av *stidz*

hehehehe :D

Lenke til kommentar
dessverre dreper vanlige fargekatoder UV-effekten fra UV-katoder. Dette kan du derimot løse meg f.eks. en LightBus :love: :

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBLB1SI

 

BTW: Er det interesse for et slags galleri/showroom for UV? Kan opprette noe om det er av interesse.. Så folk kan få litt inspirasjon og idèer!

det hadde blitt bra med et galleri da...litt kult og se hva andre har også :D

så kan det også som du sa hjelpe andre til forslag og ideer :D:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...