Gå til innhold

FAQ (Guider, sponsing, ordbok ++) - Oppdatert! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legg samtidig til at alle (les: gamle) mus også funker under blacklight, siden de er hvite! :tease:

de hvitfargene er ikke altid lyser noe serligt opp i uv da...

 

Men uansett, fin guid!

Men du burde kansje ta med noe om at uv-efekten blir veldi svekket om du har katoder eller lys som lyser mye opp. Da får man jo en bad efekt.

Lenke til kommentar

Tok et par bilder nå. Dårlig kamera, fikk ikke med alt, men du ser at det er noe UV der. Et her og et her.

Jeg har en blå SATA-kabel, tegnet med gur markeringstusj på kantene på kortene, på kjøleribben på GPU, over Abit-merket, noen rundinger i midten og på bladene på CPU-viften, og på PSU. Alt synest ikke like godt på bildene.

Vinduet står ikke helt sånn det pleier, fordi jeg har harddiskene i HDD-blokken, og det er ikke plass til den inne i kabinettet, så da må den stå utfor :)

Lenke til kommentar

Det var jo pent da! Likte effekten på kantene på kortet.. :) Tror jeg gjør det selv jeg! *FinneFramMarkeringstusjen* Tror jeg vurderer UV-lys på mitt nye Lian Li (Snekker´n sitt gamle fulltower.. :p). Enten UV-lys eller blått. Hmm, vanskelig å bestemme seg!

Endret av brainbug90
Lenke til kommentar
Det var jo pent da! Likte effekten på kantene på kortet.. :) Tror jeg gjør det selv jeg! *FinneFramMarkeringstusjen* Tror jeg vurderer UV-lys på mitt nye Lian Li (Snekker´n sitt gamle fulltower.. :p). Enten UV-lys eller blått. Hmm, vanskelig å bestemme seg!

Burde ikke, uv er 10 ganger penere om du gjør det fint!!! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...