Gå til innhold

FAQ (Guider, sponsing, ordbok ++) - Oppdatert! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes faktisk ferdig uv-reaktive datamuser - razer boomslang 1000!

ble overasket når jeg så det...

bruker ikke den langer da.

lurer på hvordan en av de ville se ut med uv-led på innsida?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Legg samtidig til at alle (les: gamle) mus også funker under blacklight, siden de er hvite! :tease:

de hvitfargene er ikke altid lyser noe serligt opp i uv da...

Men uansett, fin guid!

Men du burde kansje ta med noe om at uv-efekten blir veldi svekket om du har katoder eller lys som lyser mye opp. Da får man jo en bad efekt.

Skrevet (endret)

må man ikke tegne på kondensatorer og chiper? virkelig?

hvorfor ikke? hva med å sette på bittesmå fargede kjøleribber da?

Endret av TrulZern
Skrevet

En ting som dog kunne vært forbedret(synes jeg), du kunne gjerne hadd et par bildeeksempler på effekter du kan få med å bruke uv!

Skrevet

Ja, tenkte på det.. Aller først må jeg spørre om å låne bildene da! Gjerne post noen her.

Er så surrete å redigere lange poster, men skal se hva jeg får til iløpet av dagen!

Skrevet

Du kan jo bare se på bilder her på hw-forumet, også sende PM om du får låne bilde, det skal selvsagt stå under bilde hvem sin PC det er da.

Kan gjerne hjelpe deg med dette vist du ønsker dette!

Skrevet

Tok et par bilder nå. Dårlig kamera, fikk ikke med alt, men du ser at det er noe UV der. Et her og et her.

Jeg har en blå SATA-kabel, tegnet med gur markeringstusj på kantene på kortene, på kjøleribben på GPU, over Abit-merket, noen rundinger i midten og på bladene på CPU-viften, og på PSU. Alt synest ikke like godt på bildene.

Vinduet står ikke helt sånn det pleier, fordi jeg har harddiskene i HDD-blokken, og det er ikke plass til den inne i kabinettet, så da må den stå utfor :)

Skrevet (endret)

Det var jo pent da! Likte effekten på kantene på kortet.. :) Tror jeg gjør det selv jeg! *FinneFramMarkeringstusjen* Tror jeg vurderer UV-lys på mitt nye Lian Li (Snekker´n sitt gamle fulltower.. :p). Enten UV-lys eller blått. Hmm, vanskelig å bestemme seg!

Endret av brainbug90
Skrevet
Det var jo pent da! Likte effekten på kantene på kortet.. :) Tror jeg gjør det selv jeg! *FinneFramMarkeringstusjen* Tror jeg vurderer UV-lys på mitt nye Lian Li (Snekker´n sitt gamle fulltower.. :p). Enten UV-lys eller blått. Hmm, vanskelig å bestemme seg!

Burde ikke, uv er 10 ganger penere om du gjør det fint!!! :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...