Gå til innhold

Skal jeg kjøpe cs:s?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt på en stund nå om det er noe vits å kjøpe cs:s (eller hl2 om du vil). Spiller litt 1.6 når jeg har tid, men er litt hypp på å prøve cs:s.. så du lurte jeg litt på

om det virkelig er vært og gå over til cs:s? Half-Life 2 er jo ikke så dyrt...

Hva mener dere?

specs på pcen min er:

Pentium 4 2.6

512 mb ram

GeForce FX 5200

vil det kjøre ok med detta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil nok anbefale at hvis du ikke er interessert i HL2 så er det ikke vits, cs:s er hypet kraftig, det er buggete og veldig random, har ikke noe å si om du er god eller ei.

Fortsett å spill CS du (altså, the real thing ;) ).

Skrevet (endret)

Hadde det før, og nei, det er nok ganske low-end, det egner seg ihvertfall ikke til å spille HL2, sjekk hardwareforumet, er en oversikt der over skjermkort og hvor gode de er:

Bunnklasse:

"Div"

Geforce FX 5200

"Div"

Der ligger ditt kort, og ja, det er nesten så low-end at HL2 er ikke verdt å spille med det kortet

Endret av Rampage
Skrevet (endret)
Hadde det før, og nei, det er nok ganske low-end, det egner seg ihvertfall ikke til å spille HL2, sjekk hardwareforumet, er en oversikt der over skjermkort og hvor gode de er:

Bunnklasse:

"Div"

Geforce FX 5200

"Div"

Der ligger ditt kort, og ja, det er nesten så low-end at HL2 er ikke verdt å spille med det kortet

hmm takker, må nok til innkjøp av nytt kort neste studielån uansett.. :(

*edit* når vi først er inne på det, har du noen anbefalinger til ikke fullt så dyre men

absolutt greie kort?

Endret av DaDon
Skrevet

Ville anbefale det å kjøpe HL2 det er helt klart, og med css på kjøpet så er jo alt bar fryd å gammen. Om du i tilleg for ett nytt skjermkort som duger så blir det enda bedre :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...