Hollund Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 e da mulig å ha fleire karktera per acunt uten å måtta betala ekstra for da???
Musty Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 ja det er vel ikke noe problem? er jo bare å lage flere det... men du kan bare bruke en om gangen though
Aiven Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Så klart, kan ha ganske mange. På forskjellige servere om du vil.
MrLee Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hvis du leser informasjonen som blir lagt ut på hjemmesidene til WoW, så ser man enkelt at man kan ha 8 characters per server, og 50 characters Per account...(man må da nødvendigvis fordele dem ut over div. servere) og nei, man kan selvsagt ikke spille med mer enn 1 på samme tid.
Chasseur Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Og du kan ikke ha alliance og horde characters på samme server.
gamer73 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Og du kan ikke ha alliance og horde characters på samme server. ehh jo det kan man! Det har en kamerat av meg!
Zerpent Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 På PVE servere kan du blade horde og alliance men ikke på PVP servere.
gamer73 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) ok ja..silvermoon er hvor kameraten min har to på. PvE Endret 24. februar 2005 av gamer73
Digitize Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Og du kan ikke ha alliance og horde characters på samme server. ehh jo det kan man! Det har en kamerat av meg! Gratulerer ! Hvis dette stemmer så har kompisen din enten hacket WoW på et vis, eller registrert en account samtidig som det har vært en bug i systemet. Dette skal ikke la seg gjøre og han får mest sansynlig enten en advarsel, blir midlertidig utestengt eller bannet fra WoW når en Blizzard GM finner det ut. Jeg tipper han blir bannet, da WoW er strenge på å holde de 2 sidene separert i forhold til all ingame kommunikasjon. Jeg har hatt U.S. account (PVP) siden desember og dette lar seg ikke gjøre der. Det går heller ikke ann på min konto nr 2 på en av Euro serverne (PVP). Hvis dette gjelder for PVE servere, var det ukjent for meg. Og forsåvidt uinteressant - på en PVE server er det ikke vits med Horde eller Alliance engang. Spiller liten rolle når man kan ferdes fritt stort sett overalt. Sikkert fint for de som gidder å lage en player på en PVE server hvis alle kan prate med hverandre ... Endret 24. februar 2005 av Digitize
gamer73 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Gratulerer !Hvis dette stemmer så har kompisen din enten hacket WoW på et vis, eller registrert en account samtidig som det har vært en bug i systemet. Dette skal ikke la seg gjøre og han får mest sansynlig enten en advarsel, blir midlertidig utestengt eller bannet fra WoW når en Blizzard GM finner det ut. Jeg tipper han blir bannet, da WoW er strenge på å holde de 2 sidene separert i forhold til all ingame kommunikasjon. Jeg har hatt U.S. account siden desember og dette lar seg ikke gjøre der. Det går heller ikke ann på min konto nr 2 på en av Euro serverne. Les serpent sitt innlegg!
MrLee Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hvis dette gjelder for PVE servere, var det ukjent for meg. Og forsåvidt uinteressant - på en PVE server er det ikke vits med Horde eller Alliance engang. Spiller liten rolle når man kan ferdes fritt stort sett overalt. Sikkert fint for de som gidder å lage en player på en PVE server hvis alle kan prate med hverandre ... Jeg må dessverre si meg uenig.. ikke vits med Alliance og horde på PvE servere? PvE servere er som PvP servere, utenom all gankinga i contested areas... man kan PvP'e hvis man vil, man blir bare ikke tvunget til det... Det er nok av Raids på PvE servere, (og da blir jo alle flagga for PvP som deltar uansett) så... Forøvrig: Unitressant for deg kanskje, men ikke for alle som spiller på PvE servere...og det er nok av oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå