Gå til innhold

Den store GT4-tråden

duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjører inni sånn at jeg har speil. Slipper å stresse med å trykke på L1.

Også kjører jeg med automat nå. Ble litt mye å tenke på når det ble litt stresset med manuell. Men kommer til å bytte til manuell når jeg har blitt bedre til å kjøre.

Skrevet

Kjører inni, eller kan virke som det er på toppen av fangeren, eller front av panseret, greit med speiler ja. Kjører mer ratt, pedaler og stol, så manuell er tingen, F1 giring er smud :-D. Kjørte med PAD før (GT1,2 og litt 3), da er manuell uaktuelt.....knot med den.

Men i det store og hele har du GT i fingrene, kjører man godt anyway. (Overgangen er værre fra PAD til Ratt og Pedaler tror jeg)

Litt offtopic, men siden det er "the real driving simulator" vi snakker om her. Noen som liker Richard Burns Rally? Konge syns nå jeg! Vanskelig, men realistisk altså. (Rally delen i GT4 er ikke videre imponerende syns jeg....i forhold, men festlig da)

Skrevet (endret)

weee!! kjørte nettopp ferdig Nürbergring 24h!

vant en Fomula 1 Gran Turismo bil! :D

hihi, bilen har en verdi på 1,5 mill! :wee:

Endret av nord
Skrevet
weee!! kjørte nettopp ferdig Nürbergring 24h!

vant en Fomula 1 Gran Turismo bil! :D

hihi, bilen har en verdi på 1,5 mill! :wee:

nais ;)

Skrevet

Har funnet ut en VELDIG enkel måte å tjene masser av $$ på. Tar 10min så har du 250'000kr, og du kan gjøre det om og om igjen... Noen som har en enda kjappere måte å tjene de på?

Skrevet
Har funnet ut en VELDIG enkel måte å tjene masser av $$ på. Tar 10min så har du 250'000kr, og du kan gjøre det om og om igjen... Noen som har en enda kjappere måte å tjene de på?

Nei.....aner ikke, fortell!! Rally? Vinne bil og selge?

Skrevet

Dette spillet spiser timer...Må vel legge meg nå:blush: Skal stå opp om fire timer. Når jeg er ferdig på skolen skal jeg dedikere helga, påska o.s.v til GT4. BTW Ratt eier :p

Skrevet

hvis du har clk touring caren fra legend of silver arrow løpet kan du trimme den og kjøre german touring car b-spec. det tar ca. ti minutter, og gir deg rundt 150000 i premiepenger i tillegg til en mercedes amg clk-gtr race car som kan selges for mellom 700 og 800.000

Skrevet
Noen som vet hvor jeg finner/vinner Lotus Carlton (opel lotus omega)??

Nei, men du får kjøpt den billig på early 90's (tror jeg det var).

Skrevet
Men kommer til å bytte til manuell når jeg har blitt bedre til å kjøre.

Anbefaler at du hopper rett på det manuelle, ellers blir det ett slit igjen når du skal bytte, for da er du vandt til automat.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...