Gå til innhold

hvem liker sin egen busdag?


kine5689

Anbefalte innlegg

I dag har jeg bursdag.

jeg blir 17 år. jeg skulle egentlig vert glad, men jeg er helt deppa.

 

Jeg er deppa fordi i dag skal jeg ha det gøy, men jeg føler ingen glede.

Jeg synes ikke det er noe stort med bursdager, det er bare deprimerende, ingenting blir som du vill.

 

Jeg hater bursdagen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen:D

 

Jeg liker bursdagen min, jeg! Det skjer ikke så mye spesielt på den dagen. Det er ikke alltid at jeg får så mye oppmerksomhet som jeg skulle ønske, men føler liksom at det er "min" dag og jeg er midtpunktet, selv om andre kanskje ikke føler det samme:P

Lenke til kommentar
jeg gruer meg til den neste bursdagen min. da blir jeg 30. på 25-års dagen hadde jeg bursdagsdepresjoner.. "forventer" at noe lignende skjer på den neste bursdagen min også...

:hm:

 

Jeg liker egentlig ikke bursdager, jeg liker ikke så mye oppmerksomhet, når alle skal ta deg i hånda, prate med deg og alt sånt... Når jeg tenker meg om er det utrolig få, eller ingen, av mine venner som husker bursdagen min.

Lenke til kommentar
I dag har jeg bursdag.

jeg blir 17 år. jeg skulle egentlig vert glad, men jeg er helt deppa.

 

Jeg er deppa fordi i dag skal jeg ha det gøy, men jeg føler ingen glede.

Jeg synes ikke det er noe stort med bursdager, det er bare deprimerende, ingenting blir som du vill.

 

Jeg hater bursdagen min.

kine? tippe du er egentlig mi jente sant??

 

ja jeg skal komme opp til deg idag og så kan vi sitte og grine sammen sant :!: hehe... dakar syns synd på deg. :cry: ... btw kjedeligste ferien ever,..... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...