Gå til innhold

Er source nede ?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når jeg skal prøve å refreshe all så kommer det ingen servere (det står: Canot conect the game master server eller noe sånt) og når jeg prøver å gå in på favorits står det på alle serverene -not responding- eller noe..

Noen som vet hva det kan være? Brannmuren er av.. cs;cz funker fett!

Endret av siemensboy
Skrevet (endret)
Kanskje Valve sin suddle way of telling you at du burde heller spille 1.6? :p

Aner ikke, men hvor lenge har du egentlig hatt dette problemet?

Siden i går.. Fiksa på brannmuren litt :blush: Men jeg har skrudd av brannmuren og da er det jo litt rart.. :dontgetit: 1.6, cs;cz og alt det dritet funker jo..

Edit: Half life 2 deathmatch funker *ikke*

Endret av siemensboy
Skrevet (endret)

Har formatert maskina, og å laste ned nødvendige oppdateringer tar, i følge Steam, 224 minutter!? Har 2Mbit bredbånd, og tidligere har ikke oppdateringene tatt mer enn 2 minutter! Ganske irriterende, har 260kb/s nedlastningshastighet fra nettet, så linja er altså normal :hmm:

Endret av ADT
Skrevet
håper det aldri kommer oppigjen.

Det er da vittelig oppe.. og hvorfor håper du egentlig ikke det? Redd for en konkurrent til det gamle kjære utdaterte kjedlige cs 1,6? hahaha! :!:

Skrevet

Det er da vittelig oppe.. og hvorfor håper du egentlig ikke det? Redd for en konkurrent til det gamle kjære utdaterte kjedlige cs 1,6? hahaha! :!:

La meg gjette, grafikkhore?

CS: Source VS CS 1.6 er

Som Monkey Island 4 VS Monkey Island 1

Som Broken Sword 3 VS Broken Sword (1)

(Adventure, point N click fyr jeg ;) )

Ja, de førstnevnte er nyere, og har forsåvidt bedre grafikk, men de kommer ALDRI i nærheten av sistnevnte..... :nei:

Skrevet

La meg gjette, grafikkhore?

CS: Source VS CS 1.6 er

Som Monkey Island 4 VS Monkey Island 1

Som Broken Sword 3 VS Broken Sword (1)

(Adventure, point N click fyr jeg ;) )

Ja, de førstnevnte er nyere, og har forsåvidt bedre grafikk, men de kommer ALDRI i nærheten av sistnevnte..... :nei:

Vell.. glad i bra grafikk, men når jeg spiller cs 1,6 får jeg ikke den gode følelsen av f.eks et headshot. Den deilige lyden i CS:S når du treffer et hode er ikke tilstede i cs 1,6. Jeg har vertfall ikke hørt den..

Syns rett og slett følelsen av å drepe folk i CS:S er bedre enn i cs 1,6 :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...