Gå til innhold

Nye Zelda satt etter Wind Waker


TCi

Anbefalte innlegg

Sikkert noen som har fått med seg dette, men uansett kjekt å diskutere litt om det alikevel :)

 

Som emnet nevner så har det blitt bekretet at det neste Zelda spillet vil fortsette etter handlingen til Wind Waker. Det vil trolig være en 10-15 år senere.

 

Kilde: IGN CUBE

Next Zelda Set After Wind Waker

And it will be very, very beautiful, according to Nintendo's Eiji Aonuma. Full story.

by Matt Casamassina

 

 

February 18, 2005 - In an interview with the French publication Liberation, Nintendo producer Eiji Aonuma commented on the next installment in the series for GameCube, and confirmed that a DS Zelda title is underway.

 

Aonuma, who was the level designer for The Legend of Zelda: Ocarina of Time and directed the follow-up Majora's Mask, is currently overseeing the new GameCube Legend of Zelda. "I'm two-hundred percent involved in its development," he told the publication.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synes egentlig ikke dette var noe god nyhet. jeg hadde forberedt meg til å utforske hyrule på nytt i ukjente omgivelser. jeg gleder meg seff til neste zelda, men synes at dette som sagt var litt dumt at det ble satt etter TWW. kan ikke noe for det, synes bare zelda passer bedre i sånn middelalder-opplegg som i OOT og MM. TWW var eksellent det også, men sjørøver/pirater-opplegg er ikke like bra egnet til zelda som OOT-stilen. dette er vanskelig å forklare, og jeg ble faktisk litt let-down da jeg så dette.

Lenke til kommentar
synes egentlig ikke dette var noe god nyhet. jeg hadde forberedt meg til å utforske hyrule på nytt i ukjente omgivelser. jeg gleder meg seff til neste zelda, men synes at dette som sagt var litt dumt at det ble satt etter TWW. kan ikke noe for det, synes bare zelda passer bedre i sånn middelalder-opplegg som i OOT og MM. TWW var eksellent det også, men sjørøver/pirater-opplegg er ikke like bra egnet til zelda som OOT-stilen. dette er vanskelig å forklare, og jeg ble faktisk litt let-down da jeg så dette.

Tror ikke du har fulgt med noe særlig egentlig. Det er ingen sjø i det neste Zelda spillet. Dessuten ligner det veldig på OoT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...