Gå til innhold

[løst]En liten skrivefeil!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Mulig noen har rapportert dette før, men jeg sier i fra for det. ;)

Det skal stå "Emnetittel", ikke "Emne tittel".

Endret av @kd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat den er jeg enig i er ganske grov. Det er mye vi kan godta, men orddeling er en greie som er viktig å være nøye på, og denne er såpass tydelig for alle at denne bør legges merke til.

Generelt sett bør språket i forumets grensesnitt være tilnærmet feilfritt iom. at det leses av såpass mange, og dermed bør fungere som et forbilde for brukerne. Brukernes skrivefeil som diskutert her kommer i andre rekke, spør du meg.

Eller hva?

Skrevet (endret)

QUOTE (ikkeno @ 25/02/2005 : 23:07)
Så skal det vel heller ikke være "forum meny" :p

Ifølge enden er ikke dette en orddelingsfeil, "forum" står der fordi det skal indikere at dette er et forum eller noe slikt :D

Endret av INGaR
Skrevet

QUOTE (INGaR @ 26/02/2005 : 00:53)
QUOTE (ikkeno @ 25/02/2005 : 23:07)
Så skal det vel heller ikke være "forum meny" :p

Ifølge enden er ikke dette en orddelingsfeil, "forum" står der fordi det skal indikere at dette er et forum eller noe slikt :D

Bare en teori jeg luftet :)

Men slik jeg har forstått det så er det ikke prioritert å rette opp i dustefeil på dette forumet, da det nye kommer snart

Skrevet (endret)

QUOTE (enden @ 26/02/2005 : 10:12)
Men slik jeg har forstått det så er det ikke prioritert å rette opp i dustefeil på dette forumet, da det nye kommer snart

Gjør det egentlig det? :dontgetit: Synes det nye forumet skulle ha kommet snart veldig lenge nå. ;)

Endret av INGaR
Skrevet

Ikke rettet mot deg, men når i alle dager kommer neste versjon? Synes jeg har hørt den unnskyldingen der i snart et halvt år jeg ... :roll:

Skrevet

IPB2 har vært på markedet en stund, men det har inneholdt en god del feil. Vi kjører en prøveversjon selv, og man støter ofte på white-screens, og konverteringsrutinene har vært buggy. Da er det strengt tatt bedre å bruke dette forumet fram til man har en verdig overtaker, i stedet for å ha noe som gir masse feil.

Så vidt jeg har forstått skal neste oppdatering av IPB2 fikse de buggene som er kritiske, men den har ingen ETA enda.

Skrevet

QUOTE (Ernie. @ 26/02/2005 : 11:11)

Ikke rettet mot deg, men når i alle dager kommer neste versjon? Synes jeg har hørt den unnskyldingen der i snart et halvt år jeg ... :roll:

Second that.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...