Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah, rundet spillet i natt :grin:

 

Har spilt i 30 timer på det spillet.

Jaja, da skal jeg starte på ny game da.

 

Men jeg merka, etter den første gangen jeg rundet det, var det mye lettere. Major Zero og dem gir mye mer informasjon og sånt.

Og The Boss lærte meg CQC :dribble:

 

Jeg går rundt og slår ut alle fiendene med og banke dem opp.

 

Kjempegøy :w00t:

Lenke til kommentar
Er det noen her som har prøvd Stealth camo`en?

 

 

Får man den etter og ha runnet det etter 2.gang? :w00t:

Den er det en aldri så liten jobb å få tak i.. Enten må du knerte alle 64 Kerotanjævlene, eller komme deg igjennom uten å bli sett!

 

Jeg tenkte det var lettest å skyte de små grønne, men etterhvert som man kommer utover i spillet, blir det MYE vanskeligere! Ta f.eks motorsykkel-scenene...

Hoh, veit ikke hvor mye jeg banna og skreik og slo, for hvis du bommer må du ta det på nytt igjen!

Lønner seg å save etter hver stage, og høre godt etter jamringa når du treffer!

MEN..

Prøv heller å liste deg rundt uten å bli sett. Mye lettere synes jeg. Eller, lettere.. Er man sikker på seg selv og behandling av tyngre våpen :yes: bør det gå greit. Jeg er rimelig sikker på at jeg kun overså èn! Trodde at når man hadde spilt gjennom det en gang, at kun de man ikke hadde tatt stod igjen. Så jeg elga på runden igjen, finner den jeg trodde jeg hadde glemt forrige gang, skyter "me love" og ingenting skjer!! :D

Lenke til kommentar

Hei alle.

 

Jeg har runnet Snake Eater på Easy, men har snart lyst til å runne den igjen på Medium (wooow :p), men uten å skyte meg frem, liksom.

Men en ting jeg aldri fikk til forrige gangen jeg runna var å Grab'e fiendene. Ja, jeg har lest om kontrollerene i den lille boka, men Snake bare slår fiendene hvis jeg trykker på "O". :/

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Er det noen her som har prøvd Stealth camo`en?

 

 

Får man den etter og ha runnet det etter 2.gang? :w00t:

Den er det en aldri så liten jobb å få tak i.. Enten må du knerte alle 64 Kerotanjævlene, eller komme deg igjennom uten å bli sett!

 

Jeg tenkte det var lettest å skyte de små grønne, men etterhvert som man kommer utover i spillet, blir det MYE vanskeligere! Ta f.eks motorsykkel-scenene...

Hoh, veit ikke hvor mye jeg banna og skreik og slo, for hvis du bommer må du ta det på nytt igjen!

Lønner seg å save etter hver stage, og høre godt etter jamringa når du treffer!

MEN..

Prøv heller å liste deg rundt uten å bli sett. Mye lettere synes jeg. Eller, lettere.. Er man sikker på seg selv og behandling av tyngre våpen :yes: bør det gå greit. Jeg er rimelig sikker på at jeg kun overså èn! Trodde at når man hadde spilt gjennom det en gang, at kun de man ikke hadde tatt stod igjen. Så jeg elga på runden igjen, finner den jeg trodde jeg hadde glemt forrige gang, skyter "me love" og ingenting skjer!! :D

Jeg trodde og jeg skjøt alle. Twice. Har runnet spillet fire gang tilsammen. Så.. Nei. Har ikke Stealth-camo ennå. Men en dag. En dag karer...

Endret av Agres
Lenke til kommentar
Er det noen her som har prøvd Stealth camo`en?

 

 

Får man den etter og ha runnet det etter 2.gang? :w00t:

...

Jeg trodde og jeg skjøt alle. Twice. Har runnet spillet fire gang tilsammen. Så.. Nei. Har ikke Stealth-camo ennå. Men en dag. En dag karer...

Hehe. Og det er fryktelig irriterende!! Jeg husker åssen hjertet banka i håp og forventning på å få Stealth, men nei! :mad:

 

Men ihvertfall, gjør som i, (les: jeg) og prøv å list deg gjennom. Er nok lettere.

Lenke til kommentar
Hei alle.

 

Jeg har runnet Snake Eater på Easy, men har snart lyst til å runne den igjen på Medium (wooow :p), men uten å skyte meg frem, liksom.

Men en ting jeg aldri fikk til forrige gangen jeg runna var å Grab'e fiendene. Ja, jeg har lest om kontrollerene i den lille boka, men Snake bare slår fiendene hvis jeg trykker på "O". :/

Noen som har tips?

Hmm. Åssen skal jeg forklare.. Hvis du slår til dem, så er du nok for kjapp på knappen. Trykk litt saktere, men ikke for hardt, for da begynner hodene og rulle! :yes::no:

Hold knappen halvveis inne, så går det nok bra. Mulig du må pensjonere noen før det sitter, men sånt er gøy!

Når du klarer det, kan du bruke L3-knappen for å avhøre de litt i samma slengen også..! :thumbup:

Endret av BigBoss
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Neida. Jogg mor offeret og press(og hold) O hardt. Når du ser at snake gjør den bevegelsen (når han svur offeret for å holde han i chokehold) slipper du O halveis (medium press altså) :)

Det blir vanskeligere om du skal passe på hvor hardt du trykke ved "grappelen".

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Neida. Jogg mor offeret og press(og hold) O hardt. Når du ser at snake gjør den bevegelsen (når han svur offeret for å holde han i chokehold) slipper du O halveis (medium press altså) :)

Det blir vanskeligere om du skal passe på hvor hardt du trykke ved "grappelen".

Lykke til :thumbup:

Nå var det ikke jeg som spørte om det da, men tusen takk for tipset.

 

Hjalp meg med og finne Sokolov i den datalaben. Fant den ikke jeg, hehe :whistle:

Lenke til kommentar

Den er midt i serien! Måtte bare kjøpe en (de hadde ikke 1'ern), kjøpte den i USA!

 

Utrolig bra! :w00t:

 

Veldig grovt tegna, med grove streker, syns det er rått!

Du må nesten bare se det sjøl!

 

Valgte den fordi det er scena der Snake slåss mot Grey Fox (elsker den scena)... Teksten er akkurat den samme som i spillet (med få unntak)!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...