perstian Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Kanskje en litt unødvending, men jeg syns det er veldig "spennende" å høre hva folk syns er den beste maten/drikken. Kompiser i klassen pleier å tøffe seg og sier at "jeg drikker cola hele tiden" osv.. Her kan dere snakke ut om hva den beste maten/drikken er og kom gjerne med en kommentar om HVORFOR det er den beste maten/drikken. Det beste jeg vet om er et ostehorn med smør og roastbiff + et STORT glass lettmelk. pga at smaken man får av å spise ostehornet med roastbiff og smør er helt ubeskrivelig og når man avrunder med en melkeslurk så får man den perfekte kombinasjonen
vanilla ice Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 En nystekt Grandiosa og en iskald Cola med isbiter er en sikker vinner hver gang En iskald pils kan også være en utmerket erstatter for cola'n
cheeplix Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Lutefisk med _alt_ tilbehør. Drikke er vel Solo lett, Fanta free eller en iskald pils.
tor_erik Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Pinnekjøtt med poteter, gulerøtter og kålrabistappe er en sikker vinner!
Earendil Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Pinnekjøtt med poteter, gulerøtter og kålrabistappe er en sikker vinner! Enig. Legg til cola, så får du den beste matretten i verda.
Sink Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 (endret) Pinnekjøtt med poteter, gulerøtter og kålrabistappe er en sikker vinner! Enig. Legg til cola, så får du den beste matretten i verda. Edit: er litt kresen da, spiser ikke gulerøtter og kålrabistappe Endret 19. februar 2005 av Sink
Jan Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 En nystekt Grandiosa og en iskald Cola med isbiter er en sikker vinner hver gang En iskald pils kan også være en utmerket erstatter for cola'n Ok, du har fått smaksløkene dine voldtatt i ung alder.
Raggi Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 (endret) Reinsdyrfilè med fløtegratinerte poteter, brun saus, div grøntfor og pils er topp. Bestilte dette på julebordet i fjor, smakte himmelsk. Ellers er jo pinnekjøtt, big one peperoni, rekebagett, og noe med fløtegratinerte poteter knall. Mye godt her i verden, vanskelig å si hva som er best, noe kan være godt en dag men dårli en annen dag litt avhengig av humør og hva magen vil ha på en måte. edit: må legge til: taco, ris med godt tilbehør og god saus, reinsdyrkaker(reinsdyr er bra, men nissen blir ikke gla). +++++ Endret 19. februar 2005 av Raggi
Acrid Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jeg liker norsk mat... Vi har så utrolig mye god mat her til lands Lammeretter er favoritten, spes. smalahove og fårikål med karve og einebær. Norsk sjømat er kanskje den beste i verden...ikke mye som slår en skikkelig god blåskjellsgryte. Monsterkrabbe er fantastisk godt, så bla opp hundrelappene og smak selv Ellers liker jeg pasta...er meget svak for litt kraftige pastaretter med biffkjøtt og gjerne en flaske Reserva
vanilla ice Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 En nystekt Grandiosa og en iskald Cola med isbiter er en sikker vinner hver gang En iskald pils kan også være en utmerket erstatter for cola'n Ok, du har fått smaksløkene dine voldtatt i ung alder. Godt mulig
perstian Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Seriøst så mange svar det har kommet Men den der med Grandiosa og Cola er egentlig det verste jeg har hørt.. Kjenner ingen som syns at Grandis er godt Jeg kan godt spise en grandis på LAN o.l. men når det er snakk om pizza så er det ingenting som slår en hjemmelagd
Rykende_Kaffe Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 En nystekt Grandiosa og en iskald Cola med isbiter er en sikker vinner hver gang En iskald pils kan også være en utmerket erstatter for cola'n der har vi jo fasiten jo
perstian Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Nei huff! Som en bruker sa lengre opp i tråden, du har fått voldtatt smaksløkene i tidlig alder.. Prøv litt hjemmelagd du, så kanskje du skifter mening
Acrid Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Prøv litt revet Ridderost på pizzaen...trenger ikke mye, da den er god og sterk på smak og har mye fett i seg, så bland den ut med vanlig gul/hvitost.
Acrid Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Kan ikke noen legge ut noen skikkelig digge matoppskrifter?
Eksos Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Når pappa får skikkelig sving på den hjemmelagede pizza'en.
Acrid Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Cola og grandiosa?! Barbarer!! *hytter med neven*
Peppep Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 (endret) Tzatziki-dip kommer langt oppe på listen. Kylling er også utrolig godt, og nystekte bakevarer generelt (brød, ostehorn, boller osv). Edit: Kaiern er inne på noe - (hvitløks-)gratinerte poteter er utrolig godt, med biff og bernaise-saus. Endret 19. februar 2005 av bhsand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå