pfa87 Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Hei, jeg måtte formatere HDD'en og mistet save-filene mine til RTW. Er det noen som vil dele sine (slik at man kan være flere lag enn bare romerne)?
Chasseur Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Greit. To forskjellie måter å gjøre det på. 1: last ned R:TR. 2: Gå til: RTW\Data\world\maps\campaign\imperial_campaign\descr_strat.txt I rome total war mappen din, og legg til de andre nasjonen du vil spille som. Og, les gjerne de to annonseringene, der står det.
TSP Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Så vidt jeg vet virker ikke R:TR med den nye patchen, eller har de oppdatert? TSP
Bytex Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Er ikke meningen at du må vinne over nevnte nasjon i kampanjen for å få være dem i neste game? Gjør det da.
TSP Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 (endret) Det er en av mulighetene men du kan jukse litt med å gå inn: Rome - Total War\Data\world\maps\campaign\imperial_campaign\descr_strat.txt Der er det i en av de første linjene mulighet til å flytte fraksjonene over til playable eller noe sånt. (NB: Pass på så du ikke får endret på noe annet oppsettet må (tror jeg) være helt likt, men følger du dette til punkt og prikke går det bra, pass på at du ikke får listet opp to like fraksjoner osv.!) Du kan ikke flytte rebels og Senatet da dette kan føre til CTD, veldig hyppig, hvis du prøve spille med dem. TSP Endret 19. februar 2005 av The Strategy-player
brd Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 var det ikkje at vis du utryddet ein rase(feks:greek) vil du få dem vis du tar på nygame
TSP Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jo men det finnes andre muligheter som er beskrevet over. (Juksemuligheter kall det hva du vil)
Herr Brun Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Tror forresten ikke save games fungerer. Står noe på www.twcenter.net om at savegamefiler bare fungerer på den pcen og av og til den innstallen de blei lagret på. Men du kan gjøre som foreslått tidligere, bruke R:TR eller andre moder (eller modde selv, er jo bare .txt-filer ) Herr Brun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå